Gjest Aria. Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Hvordan få stort hår som de hadde på 60-tallet? Sånn at det er stort bak. Hvordan gjør man det? Birgite Bardot hadde håret slikt og Duffy har det sånn.
Gjest Trolltausa Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Brødskalker og tonnevis med hårspray...
Gjest Fable Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Vet man får kjøpt slike klyper man fester bak på hodet som løfter håret noe sinnsykt..
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #5 Skrevet 15. juni 2011 Hvordan få stort hår som de hadde på 60-tallet? Sånn at det er stort bak. Hvordan gjør man det? Birgite Bardot hadde håret slikt og Duffy har det sånn. saltvannsspray, tuppering og en hårspray med mye hold.
Benedicte22 Skrevet 15. juni 2011 #6 Skrevet 15. juni 2011 (endret) De selger noe klemmegreier på rapunzel.no som brukes til akkurat dette. Fester den under håret bak så får du volum. Har aldri prøvd det selv, men ser jo ganske bra ut på etter-bildene. Ellers er det jo bare å tuppere som en gal. Endret 15. juni 2011 av Benedicte22
sequin Skrevet 15. juni 2011 #7 Skrevet 15. juni 2011 (endret) Slike kan man bruke edit_ så ikke at fable hadde funnet det Endret 15. juni 2011 av sequin
Gjest Cosette Skrevet 15. juni 2011 #8 Skrevet 15. juni 2011 Jeg lager av og til 60-tallshår som er satt opp bak, og får masse komplimenter for det. Ser ca slik ut: Min lenke Fordeler Osis Dust It jevnt over hele hodebunnen og rufser med hendene slik at det ikke blir seigt. Så bruker jeg en børste, ikke kam, for å tuppere. Tupperer alle lagene av håret, slik at det er volum over alt. Ser virkelig ut som et skogstroll når jeg er ferdig med tupperingen.. Så samler jeg håret lavt i nakken i en tilfeldig, stor dult. Blir masse løft i kronen. Avslutter gjerne med shinespray så det ikke ser så bustete ut. Kombinerer det gjerne med store øredobber og røde lepper
Gjest Aria. Skrevet 16. juni 2011 #9 Skrevet 16. juni 2011 Takk for tips Har bestillt en sånn bøyle. Håper det funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå