Gå til innhold

Jeg foreslår Dance Macabre

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg synes det er helt greitt og snakke om andre ting en brun hud rundt anus, store brystorter og seksuell tenning på tennissokker men ett sted går da grensen.

Jeg foreslåt at alle ignorerer Waco fra nå av. Han har sikkert hatt en morsom kveld inne på gutterommet til mor men nok er nok. Han er både rasistisk, kvinnefiendtlig og direkte uintelligent og en dårlig representant for sine egne.

Milla *sier godnatt for hun må på jobb om 7 timer*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sov godt milla!

Forresten er Waco overhodet ikke rasistisk, tvert imot mener jeg vi har mye å lære av muslimenes håndtering av kvinneproblematikken.....

Sleep well...

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel slik at du ikke forstår hva jeg legger i begrepet kvinneproblematikken, så blir du litt oppgitt ikkesant?

Jeg mener bare at det følger med en del grums i kjølevannet av den såkalte "kvinnefrigjøringen"... andelen skillmisser er nærmere femti prosent, massevis av unger vokser opp uten en far, det florer av dop og kriminialitet, og uansett hvordan dere vrir og vender på det, skyldes dette delvis at barn har fått vokst opp uten rollemodeller.....

Mange unger vokser opp med haugevis av onkler men ingen far... hvorfor ikke? - Fordi at mamma "skulle ut å finne seg beite".....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Waco, jeg sier som Raga;

Er det ikke deilig å ha noen å hate?

De har foressten etpar sommerslagere man blir i strålende humør av. Vi kan kikke på folk i solen, spise is, lese tegenserier OG høre på Raga?

Du KAN ikke si nei!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...