MissBradshaw Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Jeg var ferdig med utdannelsen min i fjor og har siden det jobbet fast i den jobben som hadde ved siden av skolen. Nå er jeg klar for nye utfordringer. I det siste har jeg funnet flere stillinger innen salg/booking innen for hotel og reiselivsbransjen som har har lyst til å søke på. Hvordan skrive en god søknad? Og gi et godt første inntrykk? Hjelper det å ringe til kontakt personen og presentere seg selv? Evt. stille spørsmål? Takk for tips!
Marionette Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Jeg har hørt at det lønner seg å ringe for å stille spørsmål og presentere seg på en hyggelig måte. I søknaden kan du så henvise til hyggelig samtale. Finnes mange tips til hvordan man skriver en god søknad på nett. Google it
kontorstol Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Ring kun hvis du har noe ordentlig å komme med, reelle spørsmål.
MissBradshaw Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2011 Da har jeg ringt. Samtalen gikk veldig greit. Jeg fikk stilt en del spørsmål og fikk svar på alt jeg lurte på. Hun ba meg absolutt om å sende inn en søknad. Så da blir det å skrive søknad ikveld.
MakeorBreak Skrevet 16. juni 2011 #5 Skrevet 16. juni 2011 Lykke til. Det gjelder å fremstå selvsikker og å svare godt og tydelig på alle spørsmål. Om det er en leder stilling så vil de muligens under intervjuet teste hvordan du takler stress og vaskelige situasjoner ved å spørre deg rare og vanskelige spørsmål. Svar så godt du kan men aldri si vet ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå