Sofie_22 Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 (endret) Faen! Føler for å få ut litt aggresjon nå Det er like før jeg kaster Herr pc ut av vinduet nå, den nekter å gjøre som jeg vil. Hver gang jeg skriver et litt lengre innlegg, så bestemmer den seg plutselig for å hoppe tilbake til forrige side...og alt blir borte Det samme skjer på alle andre nettisder, plutslig bestemmer den seg for å hoppe tilbake til forrige side. Er så dritt lei av dette!! Like før jeg slenger den i gulvet eller kaster den ut av vinduet. Ok, jeg overdriver kanskje, men noen som vet hvorfor den holder på slik? Er det en funskjon eller noe jeg kan skru av for at dette ikke skal skje? Endret 15. juni 2011 av Sofie_22
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Hm, kan det være at du har skrudd på jevnlig oppdatering i nettleseren din? Når jeg innså at min nettleser stod på "oppdater hvert 5 min", så hoppet den frem og tilbake som den ville, og om jeg skrev et innlegg her, så hoppet den tilbake til siden den var på FØR jeg skrev innlegget, altså slik den skulle da.
Sofie_22 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2011 Hm, kan det være at du har skrudd på jevnlig oppdatering i nettleseren din? Når jeg innså at min nettleser stod på "oppdater hvert 5 min", så hoppet den frem og tilbake som den ville, og om jeg skrev et innlegg her, så hoppet den tilbake til siden den var på FØR jeg skrev innlegget, altså slik den skulle da. Hm, det kan godt være. Hvordan endrer man det? Sjekket på "innstillinger", men stod ikke noe om det der.
Hotbots Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 Prøv å kopier innlegget ditt ofte så slipper du å miste alt i hvertfall.. (om du ikke skulle finne en løsning på problemet) C+Ctrl= kopier V+Ctrl= lim inn
Kamikatze Skrevet 15. juni 2011 #5 Skrevet 15. juni 2011 (endret) Hvilken nettleser bruker du? Endret 15. juni 2011 av Kamikatze
Sofie_22 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2011 Hvilken nettleser bruker du? Internet Explorer.
Kamikatze Skrevet 15. juni 2011 #7 Skrevet 15. juni 2011 Kondolerer... Hva med å heller bruke en ordentlig nettleser som firefox eller opera? Så kan du i tillegg blokkere flashreklame og annet sludder, ved hjelp av tillegg? Explorer er jo nesten som et virus å regne... 3
Gjest Quelleriel Skrevet 15. juni 2011 #8 Skrevet 15. juni 2011 Jeg får helt grøssninger bare jeg hører "internet explorer".... Som Kamikatze nevnte, finnes det andre nettlesere som fungerer SÅ mye bedre. Google Chrome fungerer også bra, syntes jeg
Kamikatze Skrevet 15. juni 2011 #9 Skrevet 15. juni 2011 Er bare litt uvant de første timene, deretter ser du deg aldri tilbake.
Sofie_22 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #10 Skrevet 15. juni 2011 Kondolerer... Hva med å heller bruke en ordentlig nettleser som firefox eller opera? Så kan du i tillegg blokkere flashreklame og annet sludder, ved hjelp av tillegg? Explorer er jo nesten som et virus å regne... Sånn, da har jeg tatt i bruk firefox i stedet for. Takk for tips! Visste ikke at internet explorer var så dårlig.
Kamikatze Skrevet 15. juni 2011 #13 Skrevet 15. juni 2011 Etterhvert lærer du deg å ta i bruk ekstramoduler som adblock, flashblock og reload every... som fjerner uønsket flashreklame og gjør lesingen til en fryd. Her kan du ta en titt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå