Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Faen! Føler for å få ut litt aggresjon nå :kjefte::kjempesinna::kjefte::rasende::rasende: Det er like før jeg kaster Herr pc ut av vinduet nå, den nekter å gjøre som jeg vil. Hver gang jeg skriver et litt lengre innlegg, så bestemmer den seg plutselig for å hoppe tilbake til forrige side...og alt blir borte :rasende: Det samme skjer på alle andre nettisder, plutslig bestemmer den seg for å hoppe tilbake til forrige side. Er så dritt lei av dette!! Like før jeg slenger den i gulvet eller kaster den ut av vinduet. :rasende:

Ok, jeg overdriver kanskje, men noen som vet hvorfor den holder på slik? Er det en funskjon eller noe jeg kan skru av for at dette ikke skal skje?

Endret av Sofie_22
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hm, kan det være at du har skrudd på jevnlig oppdatering i nettleseren din? Når jeg innså at min nettleser stod på "oppdater hvert 5 min", så hoppet den frem og tilbake som den ville, og om jeg skrev et innlegg her, så hoppet den tilbake til siden den var på FØR jeg skrev innlegget, altså slik den skulle da.

Skrevet

Hm, kan det være at du har skrudd på jevnlig oppdatering i nettleseren din? Når jeg innså at min nettleser stod på "oppdater hvert 5 min", så hoppet den frem og tilbake som den ville, og om jeg skrev et innlegg her, så hoppet den tilbake til siden den var på FØR jeg skrev innlegget, altså slik den skulle da.

Hm, det kan godt være. Hvordan endrer man det? Sjekket på "innstillinger", men stod ikke noe om det der.

Skrevet

Prøv å kopier innlegget ditt ofte så slipper du å miste alt i hvertfall.. (om du ikke skulle finne en løsning på problemet)

C+Ctrl= kopier

V+Ctrl= lim inn

Skrevet (endret)

Hvilken nettleser bruker du?

Endret av Kamikatze
Skrevet

Hvilken nettleser bruker du?

Internet Explorer.

Skrevet

Kondolerer...

Hva med å heller bruke en ordentlig nettleser som firefox eller opera? Så kan du i tillegg blokkere flashreklame og annet sludder, ved hjelp av tillegg? Explorer er jo nesten som et virus å regne...

• Liker 3
Gjest Quelleriel
Skrevet

Jeg får helt grøssninger bare jeg hører "internet explorer"....

Som Kamikatze nevnte, finnes det andre nettlesere som fungerer SÅ mye bedre.

Google Chrome fungerer også bra, syntes jeg :)

Skrevet

Er bare litt uvant de første timene, deretter ser du deg aldri tilbake.

Skrevet

Kondolerer...

Hva med å heller bruke en ordentlig nettleser som firefox eller opera? Så kan du i tillegg blokkere flashreklame og annet sludder, ved hjelp av tillegg? Explorer er jo nesten som et virus å regne...

Sånn, da har jeg tatt i bruk firefox i stedet for. Takk for tips! :) Visste ikke at internet explorer var så dårlig.

Skrevet

Firefox er vel noe av det beste som finnes.:)

• Liker 1
Skrevet

Etterhvert lærer du deg å ta i bruk ekstramoduler som adblock, flashblock og reload every... som fjerner uønsket flashreklame og gjør lesingen til en fryd. Her kan du ta en titt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...