AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Hei! Jeg ønsker å klippe meg + farge håret- men kan ikke bruke ubegrenset med penger på det. Blir det ansett som frekt å ringe en frisør og spørre om pris? Vil helst ikke fornærme noen...
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Nei, hvorfor i alle dager skulle det være frekt? Bare å ring, du! :-)
Sunniva81 Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Men i alle dager? Hvorfor skulle det være frekt? Trodde nesten det var like vanlig som å kjøpe melk jeg? Å ringe om priser gjør jeg alltid før jeg bestiller time til frisøren, så det kan du trygt gjøre uten å fornerme noen ja 1
elisabeth30 Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 ring i vei, det gjør jeg for jeg synes det er svindyrt å klippe seg. det er ikke gøy å få bakoversveis når du må betale og så synes at det ikke var verdt prisen...
Lulilelu Skrevet 15. juni 2011 #5 Skrevet 15. juni 2011 Etter det jeg har lært så skal frisører informere om prisen før man setter seg i stolen. Absolut ikke frekt å ringe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå