Syusuke Fuji Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Hvorfor jeg ikke kan komme godt overens med andre. Jeg nekter kommunikasjon med andre, inkludert mine foreldre, venner, Jeg vet ikke hvordan å uttrykke meg. men jeg kontakt med min netto venn veldig ofte.
Gjest D.O.A. Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Kan du i det hele tatt norsk? Det virker som om du kun klipper og limer fra google translate, slik at alt du skriver på dette forumet er uforståelig ettersom setningene er ufullstendige og ikke eier sammenheng. Hvis det er tilfelle så er det antagelig der problemet ditt ligger, og jeg tror ikke dette forumet er rette stedet for å lære seg norsk når man ikke har grunnleggende lese/skrive kunnskaper enda. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Ja, det kan absolutt virke som det er språkbarrierer. Din skriftlige norsk er relativt dårlig, og hvis din uttale er i samme klasse kan det fort blir misforståelser og frustrasjon. Norskkurs kanskje? Eller holde dere til engelsk inntil norsken sitter bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå