AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 For hver gang jeg blir singel føles det verre og verre. Håpet om å finne en "perfekt" (for meg) synker. Jeg er bare 23 år, men har i løpet av de siste 2-3 årene hatt 3 brudd. Min første kjæreste traff jeg i klassen, min neste på fest og min siste på nettet. Men nå føles alt så håpløst. Jeg er ekstremt sjenert og innadvendt, blir ikke lett kjent med folk edru på hverdager. Er faktisk ganske redd gutter (ikke på tomannshånd med en jeg vet er interessert, men generellt). Har knapt med venner, så finne en venn av en venn er lite sannsynlig. Jeg utstråler "jeg er ikke interessert, ikke snakk til meg" fordi jeg er usikker og redd. Jeg festet en del før og da treffer man jo gutter (men dessverre useriøse). Nå derimot har interessen for å drikke hver helg avtatt. Jeg er lei av overfladisk kontakt på byen, lei av å skade kroppen med alkohol og lei av å være dårlig hver søndag. ONS er uaktuellt, og jeg vet jeg er svak for sex når jeg er singel, så prøver unngå byen for å ikke risikere noe. Gidder ikke lete etter ny kjæreste på byen. Nettet er en fin ting, men utvalget der er labert. På sukker er det få fra mitt hjemsted som er aktuelle mtp alder og utseende (ja, har visse krav til utseende). De få som er har jeg allerde snakket med i min tidligere singelperiode. Kan hende det finnes andre datingssider, men de er så dyre og det er få fra mitt sted. Føler sånne sider er mest for folk som er litt eldre enn meg. Æsj, jeg er bare litt motløs! Misliker å være singel, er et forholdsmenneske. Heldigvis er jeg velsignet med et bra utseende, så gutter er gjerne interesserte pga det, men få tør gjøre noe med det i hverdagen. At de flørter med meg på byen hjelper lite. Ville heller hatt selvtillitt nok til å faktisk snakke med gutter i hverdagen enn en pen kropp og fint ansikt. Hjelper utrolig lite når det kommer til kjærestefronten! Jeg prøver slappe av og ikke aktivt lete etter kjæreste, men det er vanskelig når man har så lyst! Føler meg uendelig ensom nå. Har egentlig travle hverdager med studier og jobber, men på kveldstid sitter jeg mutters alene og savner en. Føler meg litt bedre dersom jeg er "på jakt", feks har kontakt med noen på nettet. Da er det litt håp innimellom at det er noen interesserte + det hjelper på ensomheten. Min forrige traff jeg på nå nedlagte nettby, det var et herlig sted pga det var ikke fokus på dating, men bli kjent. Kjenner jeg syns de datingssidene blir litt kunstige og mekaniske. Fortvilet jente 23.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå