Gå til innhold

Han er fordømt dårlig til å...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

kline.

Jeg møtte en kjempe kjekk kar for noen uker siden. Vi har vært med hverandre i noen uker ( uten sex, bare kosing) og det var først nå i dag at jeg tok steget for å kline med han (Jeg ville bli mye bedre kjent før vi rota). Desverre var det helt forferdelig dårlig. Jeg trodde omtrent jeg skulle kveles av tungen hans som gikk bananas inni munnen min.

Hva i alle dager skal jeg gjøre? Er det noen som har dumpet en for denne grunnen? Skal jeg lære ham opp?

Følte gnisten ble litt svakere etterpå må jeg si, da vi hadde ventet lenge og bygget opp spenning. :blink:

Noen andre i samme situasjon?

:tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dumpa han, fordi han var ELENDIG til å kline og ELENDIG og amøbe i senga. For min del nytta det ikke å lære han opp, for han tok det ikke til seg. Lova bot og bedring, men etter 6 mnd skjedde det ikke noe, så da sa jeg takk for meg.

Og 1 t etter fant jeg kjæresten min som er fantastisk til alt :rodmer:

ergo, ikke kast bort tid på slikt :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Kommunikasjon er som regel svaret :) Du trenger ikke si at det er dårlig og ikke gjør sånt. Men du kan heller si hvordan du liker det best og hva du blir mest tent av når dere kliner;) Så lærer du han opp uten å kritisere!

AnonymBruker
Skrevet

Kommunikasjon er som regel svaret :) Du trenger ikke si at det er dårlig og ikke gjør sånt. Men du kan heller si hvordan du liker det best og hva du blir mest tent av når dere kliner;) Så lærer du han opp uten å kritisere!

Ts her.

Jeg tror nesten ikke jeg tør å fortelle hva jeg liker, ala. gjøre det saktere og ikke så mye tunge for jeg tror han blir skuffet! Jeg flytter snart uansett og dette gav ikke akkurat motivasjon for å starte et avstandsforhold med han! :tristbla:

Hvordan dumpe han på en fin måte? (Han er totalt forelsket)

AnonymBruker
Skrevet

Det må du jo nesten avgjøre selv. Om du vil ta deg bryet (kan virke som du tenker slik) med å fortelle ham hva du liker, slik at han kan tilpasse seg, eller rett og slett dumpe ham.

Skrevet

Jeg prøvde å si det til en gutt en gang. At jeg likte å bli kysset sånn og sånn. Da spurte han bare hvorfor jeg sa det. Så jeg måtte si sannheten. Resulatet var at han ble sur og bare slang tilbake at jeg var heller ikke noe god til å kysse. Så det var min feil og. Da så jeg ingen grunn til å ha kontakt med han noe lengre.

Gjest Raindrops
Skrevet

Kjæresten min var elendig å kline i begynnelsen. Altfor mye spytt og en tunge som slikket meg omtrent rundt hele munnen. Men det gikk bedre etter en ukes tid, jeg tror han bare var flink til å tilpasse seg hvordan jeg kysset og så ble det bra. Nå synes jeg han er kjempeflink.

Det virker ikke som om det er så unormalt å dumpe noen fordi de er elendige til å kline, men jeg synes du skal gi han en sjangse til å forbedre seg på en ellr annen måte før du forkaster hele mannen da :)

Skrevet

Øvelse gjør mester.

Det forutsetter selvfølgelig en viss interesse for å lære.

Skrevet

Ærlig talt,nå skal ikke jeg fremstå som en ekspert

på klining men hvor vanskelig kan det være å utføre dette

kunststykket?

Go with the flow,du trenger ikke å bruke tunga engang,ihvertfall

ikke til å begynne med....bruk hodet først så følger kroppen

etter,enkelte gutter har ikke skjønnt dette prinsippet.

Tror jeg hadde brutt sammen av latter om en jente hadde

saumfart munnen min med tunga si... :fnise:

Skrevet

Må si meg enig med flere andre her, øvelse gjør mester! Du trenger ikke å si noe til han. Bare ta det rolig, så tilpasser han seg nok. Hvis du forholder deg rolig, og ikke svarer på samme måte som han, så vil han nok ta det litt roligere ;) Synes du skal gi han en sjanse til. Synes det blir litt teit å dumpe han etter kun ett "mislykket" kyss :sjenert: Etter hvert som man lærer hverandre å kjenne, vil det antageligvis gå lettere :)

Skrevet

Ah,etter å ha lest denne tråden er jeg meget fornøyd med å være singel og IKKE date akkurat nå :fnise:

men ts:hvis du allikevel skal flytte,så ville jeg bare brukt det som unnskyldning ;)

Skrevet

Jeg har også vært borti en sånn voldsomt engasjert ---> :wow: mann en gang.

Jeg kalte ham bare Mr. Hoover i mitt stille sinn, jeg forsvant fra åstedet og vendte aldri tilbake.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også vært borti en sånn voldsomt engasjert ---> :wow: mann en gang.

Jeg kalte ham bare Mr. Hoover i mitt stille sinn, jeg forsvant fra åstedet og vendte aldri tilbake.

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...