rockering Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 (endret) Jeg dro til en hudpleiersalong i dag og vokset for aller første gang. Legger og bikinilinje, super fornøyd for da slipper jeg å barbere nå på starten av sommeren:) Jeg skal til syden på fredag, så det var nok hovedgrunnen til at det ble nå. I salongen så det ut til å bli bra, men der var det dempet lys :/ Når jeg kikket over i stad, inne på badet mitt med sterkere lys og litt mer realistisk iforhold til at det er ute jeg mest vil vise leggene mine:) Så var det masse hår igjen! Og jeg var klar over at det ville være igjen litt "dun" siden hårene mine var litt for korte for voksing (Selv om jeg følte meg som en ape når jeg dro dit). Men det var flere svarte og lange hår igjen på leggene! I tillegg så vokset hun bikinilinjen min kjempe skeivt. Tok mye mer på den ene siden enn den andre, pluss at hun ikke tok hele veien. Kun i "toppen" hvis dere skjønner.. Må jo fortsatt frem med barberhøvelen om jeg skal vise meg i bikini.. Men jeg bare lurer, for jeg har ingen erfaring med sånn studio voksing. Skal det være sånn første gangen? Litt her og der? Eller var det bare hun som gjorde det som slurvet en del? Jeg kikket litt over leggene etterpå, og klaget på noen hår foran. Hun fikk delvis fjernet dem. Men det var fortsatt masse på siden og bak som jeg ikke så.. Skulle ikke være lov med så dårlig lys når man skal vokse! :gjeiper: Men noen andre med samme eller andre erfaringer? Endret 15. juni 2011 av rockering
tante fiolett Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Synes det høres ut som hudpleieren har gjort en slurvete jobb her. Om det er hår hun ikke får med pga korte e.l., så burde hun i det minste ha sagt fra om det. Jeg tror jeg villeha gått tilbake og snakket med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå