Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #1 Skrevet 14. november 2003 Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal kle meg i kveld! Bør jeg ta på meg t-skjorte? Genser over der og SÅ jakke? Blir ikke det litt for varmt? Det er jo mange mennesker der inne, jeg har ståplass.. Og det værste som finnes er å bli for varm når jeg ikke kan henge av meg noe noensteder! Hjelp meg! Det er i kveld!
~sikka~ Skrevet 14. november 2003 #2 Skrevet 14. november 2003 Har de ikke garderobe du kan putte alle klærne dine i da? Jeg ville ikke hatt på mer enn en topp eller t-skjorte på en sånn konsert ihvertfall. Kos deg ikveld :D
*Shira* Skrevet 14. november 2003 #3 Skrevet 14. november 2003 Har også fundert litt på dette. Tenkte jeg skulle ta på en lett jakke som jeg kan knyte i livet. Blir det for varmt kaster vi trusa
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #4 Skrevet 14. november 2003 Det kan jo hende de har skrudd av all varmen der inne på Valhall, siden det blir jo så varmt etterhvert alikevel.. Jeg tenkte jeg skulle ta på meg t-skjorte, en hettegenser/jakke og så en vest eller noe over der igjen. Og skikkelig joggesko!!! Ingen får tråkke meg på tærne altså!!! (p.s. jeg er den som skal kline med robbie i kveld! )
ZIBRA Skrevet 14. november 2003 #5 Skrevet 14. november 2003 Pleier å bli sinnsykt varm på konserter. Men må gå hjem fra koserten og da vil jeg ikke fryse masse å bli syk. Jeg ska ha en topp, og jakke som går att knyte runt livet. Tror det blir bra, glæder meg siiiiiinsykt mye!!!!!!! :D :D :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå