Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, jeg må bare dele dette. Ellers får jeg ikke sove.

Nå da jeg sto og tok "kveldsstellet", så så jeg plutselig et hår som liksom lå litt på skrått over øret. Så dro jeg litt i det.. OG DET SATT FAST! I øreflippen min! Sånn helt inne mot rota til hodet. :haar: Det var helt skinnende blankt og nesten gullfarga. What the hell.. Jeg er bare 24 år, hvordan kan jeg plutselig ha et nesten TI cm langt hår på øreflippen! Grøss og gru, det kan da umulig ha vært der SÅ lenge... Jeg er ikke av det slaget som inspiserer øreflippene mine daglig, men.. jeg regner da med at min bedre halvdel ville brølt ut om han så et SÅNT HÅR! (Han er av slaget som her om dagen sendte meg en melding hvor det sto "Jeg fant deeet tykke håret midt på huet i morges!")

:blink: Ih, jeg kjenner jeg fikk litt angst her nå. Noen andre som plutselig har ramla over deeet monsterlange håret på merksnodige plasser på kroppen sin??

:huh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jepp!

Jeg hadde et lignende hår på puppen (hvor jeg aldri har sett noe hår verken før eller siden) en gang! Helt på sida, og kan bare ikke forstå at jeg ikke oppdaga det før. Riktignok helt lys og utrolig tynt, men ble meget overraska!

Tror det er ganske vanlig.

Endret av Pemille
Gjest Mahareth
Skrevet

Ja :flau: Eller, lillesøsteren min fant det. Var på kjevebeinet, og svært synlig og alt. Turte ikke se hvor langt det var da. Siden har jeg passet på å fjerne det jevnlig, for det kommer bare tilbake.

Skrevet

Jeg fant et langt hår på overarmen - sånn ca. 3-4 cm langt. Syntes bare det var morsomt, og gledet meg til å vise det det frem til vennenen mine :jepp: Virket som om de fleste av dem hadde opplevd det samme, bare med litt variasjon i plassering, lengde og tykkelse.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, jeg må bare dele dette. Ellers får jeg ikke sove.

Nå da jeg sto og tok "kveldsstellet", så så jeg plutselig et hår som liksom lå litt på skrått over øret. Så dro jeg litt i det.. OG DET SATT FAST! I øreflippen min! Sånn helt inne mot rota til hodet. :haar: Det var helt skinnende blankt og nesten gullfarga. What the hell.. Jeg er bare 24 år, hvordan kan jeg plutselig ha et nesten TI cm langt hår på øreflippen! Grøss og gru, det kan da umulig ha vært der SÅ lenge... Jeg er ikke av det slaget som inspiserer øreflippene mine daglig, men.. jeg regner da med at min bedre halvdel ville brølt ut om han så et SÅNT HÅR! (Han er av slaget som her om dagen sendte meg en melding hvor det sto "Jeg fant deeet tykke håret midt på huet i morges!")

:blink: Ih, jeg kjenner jeg fikk litt angst her nå. Noen andre som plutselig har ramla over deeet monsterlange håret på merksnodige plasser på kroppen sin??

:huh:

Wææ FreakshowHår som jeg kaller det har jeg og funnet ofte.. spessielt på høyre skulder var det et som dukka opp hele tiden. og det va hvitt og hardt. ikke hårkvalitet eller hva jeg skal kalle det...

Igår natt faktisk så hadde jeg et vont pungt UNDER foten, tok av meg sokken og det var et hår. HÅR UNDER FOTEN.. Wræææl.. når jeg fjerna det for smerten.. fysj så ekkelt..

poster nå som anonym av ovious reasons.. hehe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et laaaaaangt, nesten gjennomsiktig, kjempetynt hår ved siden av øyenbrynet, på siden av ansiktet mot ørene. Det er kjempe rart... :sjenert:

Skrevet

Wææ FreakshowHår som jeg kaller det har jeg og funnet ofte.. spessielt på høyre skulder var det et som dukka opp hele tiden. og det va hvitt og hardt. ikke hårkvalitet eller hva jeg skal kalle det...

Igår natt faktisk så hadde jeg et vont pungt UNDER foten, tok av meg sokken og det var et hår. HÅR UNDER FOTEN.. Wræææl.. når jeg fjerna det for smerten.. fysj så ekkelt..

poster nå som anonym av ovious reasons.. hehe

Hahaha, under foten??? Vet du, jeg har hatt flere sånne episoder. Hvor det stikker og gjør vondt under foten, og der er det er HÅR!! Heldigvis, ja, heldigviiiis.. så har det vist seg at dette håret ikke er MITT, men derimot et hundehår som har satt seg fast i huden under foten. Helvetes bikkja har NINJApels! Setter seg fast overalt. Men det lange, kjeeempelyse, gullhåret jeg fant på øret derimot.. Ih, det freaker meg ut litt enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...