Gå til innhold

Hvorfor kan jeg ikke bare gå videre..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kan jeg ikke bare gå videre? Han har flyttet til en annen by nå. så vi ser hverandre bare en gang i mnd gjerne. og i det siste har han ikke tatt noe kontakt med meg i det hele tatt. Dvs. den siste uken. Men han pleier å ta kontakt heeele tiden. og det gjør jeg også da.

Men nå vil jeg bare gå videre. men om jeg sier det til han, så kommer jeg til å angre. GARANTERT. Jeg føler han er det beste som noen gang har skjedd meg. selvom vi ikke er offisielt sammen.

Føler meg som verdens største taaper her jeg ligger å skriver. Er ikke sånn at jeg ikke har andre alternativer. teit å si, men jeg får daglig melding av forskjellige gutter som vil finne på ting og som er litt interessert i meg. Men jeg vil bare ha denne TAPEREN her. Selvom ikke andre synes han er så fin å kjekk. Så er han verdens nydeligste for meg. og så sinsykt bra.

Men når han bare er sånn halv interessert, så suger det. og jeg vil gå videre.

MEN DET GÅR BARE IKKE. Jeg blir bare ikke interessert i andre gutter.

HVORFOR må kjærligheten være så driit. Hvorfor kan det ikke bare være så enkelt som på film?

Konklusjon : Kjærlighet SUGER!

Måtte bare få det ut. he.

Også vil jeg anbefale alle å høre denne nydelige sangen her:

Ha en fin kveld alle som gidder å lese dette, og de som ikke gidder å lese dette.

Hilsen MAAAJOR LOSER.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om du bør gå videre... Og da er det eneste riktige og det beste for deg å kutte alle kontakten med han. Etter en stund kommer du over han og du kan finne kjærlighet igjen, hos en som også kan gi helhjertet kjærlighet tilbake :) Have faith!

- Faith makes things possible... not easy

Btw fantastisk fin sang :)

AnonymBruker
Skrevet

Altså, hvis du sitter slik uti de sene nattetimer og leter opp senitmental musikk, er det ikke rart om det blir vanskelig å gå videre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...