Skusla Skrevet 14. november 2003 #1 Del Skrevet 14. november 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=201552 Hva ER DET MED ENKELTE MENNESKER??? Er de totalt tappa for alt som heter medfølelse, og regelrett vett???? :evil: Gud bedre så forbanna jeg blir når jeg leser slike artikler... De som får seg til å behandle ett dyr på denne måten skulle vært bura inne, men først banka kraftig opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. november 2003 #2 Del Skrevet 14. november 2003 Stakkars vofsen! Og likevel forbyr de Pitbull, mens eierene fortsatt er tillatt :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. november 2003 #3 Del Skrevet 14. november 2003 Her igjen er det et eksempel på at mange dyr bør BESKYTTETS mot menneskene. Håper dyrene snart får opprettet et registere, der slike mennesker blir registrert...blir oppriktig lei meg og trist av dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devi Skrevet 14. november 2003 #4 Del Skrevet 14. november 2003 Tragisk og grusomt :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. november 2003 #5 Del Skrevet 14. november 2003 Gråter i brystet når jeg leser slikt!! Er enig i at det burde registreres registre også over eierne, og at man bør enktes å holde/ha ansvar for dyr dersom man har blitt tatt for dyremisshandling tidligere. Aner ikke hvordan noe slikt skulle gjennomføres, men det er på tide at det kreves NOE for å ha lov til å ha ansvar for dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. november 2003 #6 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg får rett og slett fysisk vondt når jeg leser og hører om slikt! Dakkar liten..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saturn Skrevet 15. november 2003 #7 Del Skrevet 15. november 2003 Forbanna når man leser sånn er bare forbokstaven, og denne mannen kan ha så mange hunder som har bare vil framover. Det er helt sinnsykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå