Gå til innhold

Trenger litt hjelp :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg har en liten "affære" med en kollega. Vi har det veldig bra, men det er kun en affære, og ingen følelser involvert. (Ingen dype, ihvertfall;) ) Han har snart bursdag, og jeg har lyst til å gi ham en liten oppmerksomhet - mest for moroskyld.

Men hva skal jeg gi? Har noen tips?

Taes i mot med stoor takknemlighet!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et par sexy gavekort? F.eks skrive ting som "en kjapp en etter jobb, hos meg?". Best tror jeg det er om han får lov til å velge selv når han vil bruke dem, noe som er med på å gjøre det ekstra pirrende ;)

- Undertøy er heller ingen dårlig idé!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et par sexy gavekort? F.eks skrive ting som "en kjapp en etter jobb, hos meg?". Best tror jeg det er om han får lov til å velge selv når han vil bruke dem, noe som er med på å gjøre det ekstra pirrende ;)

- Undertøy er heller ingen dårlig idé!

Gode forslag! Tusen takk :)

Men, har dere tips på noe jeg kan gi ham? Altså ting? Tenkte å gi ham det først evt. Så kan han få meg senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tanker er at hvis han bare er en affere så kan han kanskje oppfatte at ting blir litt mer seriøst hvis han skal få en gave av deg..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tanker er at hvis han bare er en affere så kan han kanskje oppfatte at ting blir litt mer seriøst hvis han skal få en gave av deg..

Tenkte også det samme som seg.

Men kanskje TS vil ha noe mer ut ifra sin lille flørt på jobben?

Ville heller ha gått for noen av de andre forslagene som har blitt nevnt i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvorfor bry seg.

Hun utnytter han og han utnytter henne.

Burde holde lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...