AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #1 Del Skrevet 14. juni 2011 Hei! Jeg har en liten "affære" med en kollega. Vi har det veldig bra, men det er kun en affære, og ingen følelser involvert. (Ingen dype, ihvertfall;) ) Han har snart bursdag, og jeg har lyst til å gi ham en liten oppmerksomhet - mest for moroskyld. Men hva skal jeg gi? Har noen tips? Taes i mot med stoor takknemlighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #2 Del Skrevet 14. juni 2011 Deg- i sexy undertøy? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burn Skrevet 14. juni 2011 #3 Del Skrevet 14. juni 2011 Et par sexy gavekort? F.eks skrive ting som "en kjapp en etter jobb, hos meg?". Best tror jeg det er om han får lov til å velge selv når han vil bruke dem, noe som er med på å gjøre det ekstra pirrende - Undertøy er heller ingen dårlig idé! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #4 Del Skrevet 14. juni 2011 Et par sexy gavekort? F.eks skrive ting som "en kjapp en etter jobb, hos meg?". Best tror jeg det er om han får lov til å velge selv når han vil bruke dem, noe som er med på å gjøre det ekstra pirrende - Undertøy er heller ingen dårlig idé! Gode forslag! Tusen takk Men, har dere tips på noe jeg kan gi ham? Altså ting? Tenkte å gi ham det først evt. Så kan han få meg senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marionette Skrevet 14. juni 2011 #5 Del Skrevet 14. juni 2011 Min tanker er at hvis han bare er en affere så kan han kanskje oppfatte at ting blir litt mer seriøst hvis han skal få en gave av deg.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 15. juni 2011 #6 Del Skrevet 15. juni 2011 Min tanker er at hvis han bare er en affere så kan han kanskje oppfatte at ting blir litt mer seriøst hvis han skal få en gave av deg.. Tenkte også det samme som seg. Men kanskje TS vil ha noe mer ut ifra sin lille flørt på jobben? Ville heller ha gått for noen av de andre forslagene som har blitt nevnt i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. juni 2011 #7 Del Skrevet 15. juni 2011 Min tanker er at hvis han bare er en affere så kan han kanskje oppfatte at ting blir litt mer seriøst hvis han skal få en gave av deg.. Ja, hvorfor bry seg. Hun utnytter han og han utnytter henne. Burde holde lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå