Frk Midnattsol Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Hallo Skal snart begynne å pusse opp soverommet, og trenger å investere i nattbord. Soverommet er i utgangspunktet ikke er så veldig stort, og pga rengjøring, så ønsker jeg nattbord som kan monteres på vegg. Har som sagt ikke så veldig mye plass, og kan derfor ikke ha nattbord som er større enn max 40cm i bredde. Vil også gjerne ha en skuff i det også Er det noen "kloke hoder" der ute som vet om hvor jeg kan finne et slikt? Vet at de har noen kjempefine på Skeidar, men de er faktisk 50 cm, og det blir for stort
Gjest Harriet Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Du kan jo få en snekker til å lage noen for deg.
Kitsune Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Ikea har, de er de eneste jeg har sett det hos. Eller hva med et søk etter nattbord på finn.no?
elisabeth30 Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 jeg ville også sagt ikea. der kan du eventuelt kjøpe en vegghylle (f. eks. Lack) som kan bli superstilige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå