zse09 Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Som tittelen sier, jeg sliter med flass. Jeg bruker sebamed fra apoteket, men den tar ikke vekk alt. Jeg er usikker på om det er flass eller om det er tørt? Hvordan sjekker man hva man har? Fungoral?? Funker denne? Andre tips? Har langt tykt hår, gjerne en uten parfyme/lukt..
Jade Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Mannen min sverger til Head & Shoulders. Det eneste som funker på han. Har du prøvd å spørre frisøren din om de kan se? Ellers kan kanskje legen din sjekke? Kanskje en hudlege?
Lassie Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 Det som har funket best på meg er Kérastase "sensitive scalps" shampoo og Head & Shoulders balsam. Det funker. Har nemlig ikke funnet Kérastase balsam.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 Australian bodycare har en god en for de som sliter med flass osv...Kjempegod! Stor flaske til kun 149.-inkl frakt. Sjekk denne siden her..
Skylines Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 For tørr hodebunn vil jeg iallefall anbefale Pureology:) www.feelunique.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå