Gå til innhold

Betatt av en syklende mann på t-banen..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok t-banen hjem ikveld da det kom på en mann med sykkel. Jeg la merke til at det var noe kjent med han, og jeg merket at hjertet gjorde et lite hopp da jeg så han. :strix:

Så kom jeg på at jeg hadde sett han et par ganger før på t-banen, men nå var det en god stund siden..

Jeg har en god magefølelse for denne mannen, og jeg ble sittende å se på han. Han stod helt i vognen med sykkelen sin, og jeg merket at han så på meg og.. Jeg tror iallfall det!

Plutselig satte han fra seg sykkelen og gikk litt nærmere meg og satte seg på et sete mot meg, slik at han så meg godt. Jeg kjente at jeg ble litt rar og visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg.

En del av meg ville prate med han, men det var så mye folk rundt meg at jeg turte ikke. Så kom det på en gjeng tenåringer som satte seg rundt der jeg satt og sperret utsiktet til mannen. Han å bort på meg, det tror jeg, og jeg fikk bare et glimt av han.

Så skulle han av, og jeg gikk av på samme stopp. Det var mange som skulle av, og da jeg kom ut av t-banenså jeg han syklet fort avgårde.

Jeg håper jeg ser han igjen, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Skulle ønske jeg struttet av selvtillit og turte å se han i øynene.

Tror dere han virker interessert? Eller bør jeg bare glemme han?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først bussmannen, nå t-banemannen. Dette kan bli interessant. :strix: :strix:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ikke verdt å drive deg selv til vanvidd med å tenke på han men skulle han dukke opp igjen så får du være litt frempå! Ihvertfall prøve å veksle et blikk eller to.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke verdt å drive deg selv til vanvidd med å tenke på han men skulle han dukke opp igjen så får du være litt frempå! Ihvertfall prøve å veksle et blikk eller to.

Ja, det er bare dumt ... jeg kjenner han jo ikke, men det hadde vært gøy å bare prate med han en gang, og se om vi fant en tone. Mest sannsynlig så kan det hande hn så på en dame som satt bak meg, eller han bare så tilfeldig min vei.

Jeg forblir nok evig singel, og det er jo ikke lenge til jeg blir 30! Skulle ønske jeg var pen og attraktiv! :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er bare dumt ... jeg kjenner han jo ikke, men det hadde vært gøy å bare prate med han en gang, og se om vi fant en tone. Mest sannsynlig så kan det hande hn så på en dame som satt bak meg, eller han bare så tilfeldig min vei.

Jeg forblir nok evig singel, og det er jo ikke lenge til jeg blir 30! Skulle ønske jeg var pen og attraktiv! :sukk:

En klisjé men når du blir 50 kommer du til å se tilbake med undring på hvor flott du var da du var på alderend du er nå. Du må jobbe med utstrålingen. Blikkflørt litt med menn rundt deg. T-banen er et glimrende treningsstudio i så måte. Bare ikke stirre menna i senk heller da :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Det er jo den enkleste ting av verden å small-talke med fremmede. Det er jo bare å si et eller annet som passer situasjonen når dere kommer nær nok til det og ellers bare smile til ham når du ser ham og nikke litt gjenkjennende, så dere på et vis blir på hils.

Forslag til kommentarer:

Ble det for bratt hjem? *peke på sykkelen og smile med glimt*

Skikkelig varmt i dag (på en varm dag)

Unnskyld - det var ikke meningen å hoppe på foten din heller *ler* (ved lett dult borti ham f.eks)

Bare fantasien setter grenser :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Neste gang du ser ham så tar du mot til deg og snakker med ham!

I verste fall blir du avvist, men mest trolig er det sikkert en hyggelig fyr.

Skrevet
Bare fantasien setter grenser :)
Er det en sykkelpumpe, eller er du bare glad for å se meg? *peke på pumpa* :lillesky:

Klart han er interessert! - Om ikke annet, så i et ledig sete...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare det at jeg stammer når jeg blir nervøs ... det blir lett hakk i plata. Skulle ønske han tenkte det samme om meg og tok mot til seg neste gang han ser meg.

Haha, syns jeg ser det for meg at jeg tramper på foten hans og ler ondskapsfullt mens jeg sier: U-u-u-nskyld m-meg, m-m-mente ikke å trampe på f-f-foten dihihihin!

Høres sikkert dumt ut om jeg sier: E-e-e-er det en sykkelp-p-pumpe, eller e-e-er du bare glad for å se meg :nigo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å skrive at jeg også blir litt rød og varm :rodmer:

Skrevet

:ler:

Vel, er du redd for å dumme deg ut når du sier noe, så bare smil og si hei.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Se på han, hold blikket hans og SMIL! Om du ser han igjen da. Og si "hei"!

Skrevet

Eventuelt dra glidelåset hurtig opp og igjen, så det høres ut som scratching, og spytt ut snusen - det låter litt beatbox, mens du H-h-h-h-h-ey-er. :jepp:

• Liker 3
Skrevet

Først bussmannen, nå t-banemannen. Dette kan bli interessant. :strix: :strix:

"Bussmannen" ødela eksamenslesingen for meg i fjor. Jeg har eksamen i morgen: La meg slippe!! :ironi:

• Liker 3
Skrevet

Jippi!! Ny "bussemann tråd" :strix: Bare at det blir trikkemannen isteden. :romeo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:ler: Jeg stammer ikke så ille da, men når jeg blir helt overveldet så stammer jeg litt, fordi jeg mister meg selv helt..

Nei, d er sykkelmannen på t-banen - tråd :lol:

Vet dere hva? Jeg møtte på han igjen ikveld! Men denne gangen skulle jeg ned til sentrum en liten tur og ventet på motsatt side av t-banesporet. T-banen som gikk fra sentrum kom, og ut kom mannen med sykkelen sin!!! Jeg syns det var så rart at han kom mens jeg stod der, og han satte seg på sykkelen og suste avsted.... :daane:

Vet ikke om han så meg, siden jeg stod på motsatt side ... nå vet jeg iallfall hvilken vei han sykler inn på :nigo:

Skrevet

Jess, da vet du hvor du kan stalke ham! :jepp:

Skrevet

:ler: Jeg stammer ikke så ille da, men når jeg blir helt overveldet så stammer jeg litt, fordi jeg mister meg selv helt..

Nei, d er sykkelmannen på t-banen - tråd :lol:

Vet dere hva? Jeg møtte på han igjen ikveld! Men denne gangen skulle jeg ned til sentrum en liten tur og ventet på motsatt side av t-banesporet. T-banen som gikk fra sentrum kom, og ut kom mannen med sykkelen sin!!! Jeg syns det var så rart at han kom mens jeg stod der, og han satte seg på sykkelen og suste avsted.... :daane:

Vet ikke om han så meg, siden jeg stod på motsatt side ... nå vet jeg iallfall hvilken vei han sykler inn på :nigo:

Så du han igjen!!

Det må være et tegn :hjerte:

Skrevet

Kanskje han driver og sleper sykkelen inn på hver eneste T-bane, for så å sprengsykle i forveien til den neste, bare for å være sikker på å havne på den samme som deg, og ikke gå glipp av å få et glimt av deg? Kanskje han er like sjenert som deg? :popcorn:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...