Gå til innhold

sex og olje?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei!

Min elsker har hintet om at han vil bruke olje snart. Jeg regner med at det betyr glidemiddel? Noen med anbefalninger? Ønsker ikke å bestille over nettet, så bør helst kunne kjøpes på et apotek.

Jeg skjønner ikke hvorfor han vil at jeg skal bruke det. Jeg blir så våt at jeg synes friksjonen hindres... Er det deilig for dere gutter at det er søkkvått??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper han mener å smøre deg inn med massasjeolje fra topp til tå, og seg selv også. Digg, men så klissete da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje han vil at du skal suge han mens han er oljet inn? Finnes jo massasjeolje fra kondomeriet som er spiselig, men jeg anbefaler dere å IKKE kjøpe den som er hjerteformet. Vi kjøpte den med jordbærsmak, og etter at jeg hadde sugd han og han skulle gå inn i meg, svei det noe så sykt at jeg bare måtte hoppe i dusjen! Jeg er ganske sikker på at den faktiskvar beregnet på dette, men aldri om jeg gjør det igjen altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skulle ønske det var kroppsolje - men nei, han har snakket om det ifbm samleie. Jeg er jo så våt fra før da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Ikke for å kuppe tråden er, men hvilken olje er egentlig god å bruke hvis man vil olje inn begge to og leke seg på et orgielaken? Det eneste jeg finner er massevis av massasjeoljer som lukter jordbær og sjokolade, men jeg vet ikke om det er helt det jeg er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Ikke for å kuppe tråden er, men hvilken olje er egentlig god å bruke hvis man vil olje inn begge to og leke seg på et orgielaken? Det eneste jeg finner er massevis av massasjeoljer som lukter jordbær og sjokolade, men jeg vet ikke om det er helt det jeg er ute etter.

Babyolje?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Den var jo ikke dum, at jeg ikke tenkte på det? :ler: Er den god å bruke?

Jeg synes de funker utmerket, også er jo noen av de uten parabener og den slags gift. Også slipper man å bli kvalm av jordbærduftende kokoskliss! Superdupert! Synes Neutral og Natusan er gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Oljesex? Hvordan funker det? Man gnir hverandre inn - også på kjønnsorganer? (tipper jeg vil reagere på det?) Er det digg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Oljesex? Hvordan funker det? Man gnir hverandre inn - også på kjønnsorganer? (tipper jeg vil reagere på det?) Er det digg?

Gå inn på tube8.com eller nudevista og søk på oil sex. :)

Det er veldig digg der og da, men man må ha en dusj tilgjengelig til etterpå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg synes de funker utmerket, også er jo noen av de uten parabener og den slags gift. Også slipper man å bli kvalm av jordbærduftende kokoskliss! Superdupert! Synes Neutral og Natusan er gode.

Ja, det var det jeg tenkte på, at de massasjeoljene ikke nødvendigvis er så veldig bra. Dessuten er det jo den lukten du nevner, takler det bare ikke. Men da blir det babyolje på oss, gleder meg! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Ja, det var det jeg tenkte på, at de massasjeoljene ikke nødvendigvis er så veldig bra. Dessuten er det jo den lukten du nevner, takler det bare ikke. Men da blir det babyolje på oss, gleder meg! :lur:

Have fun!

Ikke spar på oljen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...