Gå til innhold

til dere gutter...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

<- Nordisk skjønnhet. Likbleik hele året :fnise:

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg liker ikke blek hud egentlig. Kommer litt ann på. Hvis den er veldig gjevnt hvit kan den være ganske fin, men mange norske jenter har sånn gjenomsikig, blank skjellete, "fiskehud" med litt ugjevn rosa farge. Veldig turn off.

Gjest Gjest
Skrevet

Jenter er sexy. Punktum.

Jepp!

Jeg liker bleike jentet, solbrune jenter, svarte jenter, gule jenter, brune jenter...

Aller best liker jeg når alle disse jentene blir voksne jenter.

Hilsen en voksen bleik gutt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jepp!

Om en jente er sexy eller ikke bestemmes ikke av hudfarge, men av kroppslige former og utstråling.

• Liker 3
Skrevet

her om dagen kom en venninne av dama på besøk. Hun var sååååå bleik ,tror hun aldri har sola seg. Syns ikke hun var fin ,sånn bleik....

Gjest GutteN
Skrevet

Ja, jeg liker lyse/bleke jenter. Kanskje fordi jeg er pakistaner selv og er vant til å ha brune jenter fra hjemlandet rundt meg. Da blir det litt unikt og spennende med lyse jenter og det er noe jeg absolutt digger :D

• Liker 1
Gjest treningsverk
Skrevet

Ja. Jeg liker ihvertfall ikke feik brun, dvs krembrun og spray brun og gulbrun karoten-pille hud. Dette virker desperat = lite sexy. Desperat solslikkende damer er ikke sexy heller.

Selvsikkerhet. Er. Sexy. ...Kommer ikke an på brunfargen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt melkevit hud kan være utrooolig sexy!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jenter er sexy. Punktum.

Katten, du er min favoritt!! :hoppendeglad:

AnonymBruker
Skrevet

I de fattige landene steker solen hele tiden. Der er folk solbrente og brune. Å være brun er lavstatus...

I overklassen, hos dandyene, er folk mer bleke. I rike vesten er folk hvite og bleke. Unntatt harry-folket, som går i solarier og bruker selvbruningskremer og ser halvfake ut.

Kvinner som holder seg unna solen er smarte, for de forebygger rynker og stygg hud, en belønning de får igjen for når de blir eldre!

Sexy? Det ligger i helheten, blikket og vesenet :)

• Liker 1
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Alle som prøver hardt å bli brune, enten ved å ligge å slikke sol, spraye seg eller ta solarium er usexy i min bok. Bleik............?............Næh, ikke nødvendigvis.

• Liker 1
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Alle som prøver hardt å bli brune, enten ved å ligge å slikke sol, spraye seg eller ta solarium er usexy i min bok. Bleik............?............Næh, ikke nødvendigvis.

OT: Så hyggelig at du er tilbake, MW :)

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

OT: Så hyggelig at du er tilbake, MW :)

Takk for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...