Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Sikkert noen menn som tenner på henne også.

Jeg vil tro at hun heller skremmer bort menn pga sin oppførsel.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Eeeeehehehehhe, hun skremmer ikke vekk menn fordi hun er for sexy, men fordi hun er hard som stein, umulig å tilfredstille, umulig å gjøre til lags, umulig å ha en diskusjon med, for hun har allerede bestemt seg ( jeg husker den hollywoodfrue serien!! ) og generellt sett er hun SLEM!

• Liker 7
Gjest Emera
Skrevet

På samme måte som Angelina Jolie skremte bort Brad Pitt, mener hun..?

Gjest Raindrops
Skrevet

Nå er ikke jeg mann da, men hun skremmer meg av mange grunner. Og ikke fordi hun er for sexy.

• Liker 8
Skrevet

Hohohoho!! Jeg ler meg ihjel av den dama. :skratte:

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Hadde blitt drittredd om jeg endte opp i krangel med henne. Dama er jo beinhard... Både fysisk og psykisk :sjokkert:

AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt drittredd om jeg endte opp i krangel med henne. Dama er jo beinhard... Både fysisk og psykisk :sjokkert:

Hahaha, jeg tenkte på det, jeg hadde ikke tatt den siste matbiten fra henne for å si det sånn :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Ja, ett perfekt eksempel på at personlighet faktisk gjør deg mindre vakker! :filer:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes hun er kul jeg,alt for oppmerksomhet;) hehe.

Skrevet

Kul dame! Men spesielt sexy er hun vel ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Kjendisenes svar på womenwomen? :sjenert:

• Liker 9
Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg syns hun er søt jeg. Er nok den sjarmerende dialekten som gjør det :)

Men det går jo rykter om at hun var voldelig mot han der Paul Anka, så det kan jo hende det er det de skremmes av. Egentlig syns jeg han ser litt skummel ut når jeg tenker meg om. Bare se han for dere med litt lengre hjørnetenner og en stor svart kappe..

Skrevet

Haha jeg elsker Anna Anka, men synes virkelig ikke ansiktet hennes er noe spesielt sexy. Hun ser mye eldre ut enn hun er.

Skrevet

Skjønner egentlig ikke hvorfor 'så mange' digger Anne Anka. Vel, hun har et ekstremt fokus på kroppen sin, greit nok. Hun har selvtillit, greit nok. Hun kjører sitt eget løp, greit nok. Men, hun er også ekstremt selvopptatt, egoistisk, respektløs, materialistisk, og det er ikke greit, heller kvalmt.

Godt mulig hun skremmer mange menn, men det er ikke fordi hun er for sexy, for hvem vil ha ei dame som opptrer som ei bitch og forsøker å rappe lommeboka når hun drar?

• Liker 5
Skrevet

Godt mulig hun skremmer mange menn, men det er ikke fordi hun er for sexy, for hvem vil ha ei dame som opptrer som ei bitch og forsøker å rappe lommeboka når hun drar?

Si meg, hvilket århundre henger du igjen i som ikke vet at MANGE menn vil ha og allerede har slike kvinner?

Skrevet

Kan si mye rart om Anna Anka.... men hun utspiller sin rolle til perfeksjon... Liker hun ikke jeg, men ser jo at hun har jobbet for det imaget...og beholder det fordi det fenger mange..

Skrevet

Den dama får meg til å le ihvertfall :ler:

Skrevet

Si meg, hvilket århundre henger du igjen i som ikke vet at MANGE menn vil ha og allerede har slike kvinner?

Ehh.. jeg vet. Det gjør det ikke mindre uforståelig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun kan mene hva hun vil - men sexy er hun ikke! :popcorn:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...