Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger nye øyeskygger,og kunne godt ha tenkt meg en palett med mange forskjellige farger.virker så greit å ha,istedetfor ørten forskjellige her og der i skuffer og skap ;)

vil ha noen med god kvalitet,ikke sånn typisk H&M kvalitet som gir lite farge og forsvinner iløpet av dagen..

Hva bruker dere,hvilke merker? har ikke erfaring med noen "dyrere" merker,så kom med tips! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MAC :D der kan du lage dine egne paletter, med de fargene du helst vil ha :)

Skrevet

Jeg liker NYX sine med 10 farger! :) Har 2 paletter, men har lyst på flere. Jeg synst de har en fin str. til ha med i sminkevesken! :jepp: Billig og kvaliteten er bra nok for meg, selfølgelig er noen skygger dårligere enn andre, men slik er det vel nesten alltid.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker palettene fra Too faced :) Denne too faced romantic eyes er utrolig fin!

Gjest sue84
Skrevet (endret)

Jeg trenger nye øyeskygger,og kunne godt ha tenkt meg en palett med mange forskjellige farger.virker så greit å ha,istedetfor ørten forskjellige her og der i skuffer og skap ;)

vil ha noen med god kvalitet,ikke sånn typisk H&M kvalitet som gir lite farge og forsvinner iløpet av dagen..

Hva bruker dere,hvilke merker? har ikke erfaring med noen "dyrere" merker,så kom med tips! :)

gå inn her: coastalscents

her er mye bra utvalg til en billig penge :)

og går du på custom make up pallettes kan du legge inn dine egne farger :)

jeg har denne: Min lenke

og er utrolig fornøyd. sitter kjempegodt og du trenger ikke ha på flere ganger for at det skal vise :)

(edit: såg denne siden har blitt nevnt. ups :) )

Endret av sue84
AnonymBruker
Skrevet

hvordan er portoen fra Coastalscents?

AnonymBruker
Skrevet

http://www.coastalscents.com/cfwebstore/index.cfm/product/1677/88-piece-makeup-palette.cfm

Den har mange forskjellige farger å velge mellom :) Har ikkje prøvd den sjølv, men veit om fleire som liker den.

Hvis du skal kjøpe denne anbefaler jeg eBay i stedet. Eksakt samme palett, bare at de tar $10 for å klistre på CS-logo. Uansett synes jeg ikke denne paletten er veldig god. Den har mange forskjellige farger og er super til teatersminke o.l., men for min del er det i hvert fall begrenset hvor mange blå- og grønntoner jeg egentlig trenger. Og den har dårlig utvalg i nøytrale og mer anvendelige farger. Jeg støtter forslaget om å sette sammen en MAC-/SMH-palett, så får du din egen custom-made samling nøytrale skygger i tillegg til utvalgte fargede skygger.

Skrevet

Nå kommer jo snart sigma sine paletter. De gleder hvertfall jeg meg til å teste!

Gjest *smak*
Skrevet

gå inn her: coastalscents

her er mye bra utvalg til en billig penge :)

og går du på custom make up pallettes kan du legge inn dine egne farger :)

jeg har denne: Min lenke

og er utrolig fornøyd. sitter kjempegodt og du trenger ikke ha på flere ganger for at det skal vise :)

(edit: såg denne siden har blitt nevnt. ups :) )

Jeg ELSKER shimmer øyenskygger og synes øyenskyggene i lenken så spennende ut.. Og så mange stilige farger.. Men jeg har et spørsmål.. Hvordan gjør du med kostene, har du en kost for hver farge eller?? Eller vasker du en kost og bruker den til alle øyenskyggene??

Skrevet

Jeg liker MAC sine veldig godt.

Gjest Tirkes
Skrevet

Har kjøpt på Make Up Mekka.no - de kjører i blant tilbud, kjøpte to paletter der som hadde originalpris på 398 og 298 - kjøpte dem for 149 og 98. 25 kr frakt og kjapp levering.

Synes kvaliteten på dem er rimelig god, godt pigmenterte og er skygger som egner seg for bruk sammen med vann på kosten (for sterkere farger).

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker denne fra Dior. Fornøyd.

OOooh DEN så lekker ut!!hvor kjøpte du den,hva kostet det?regner med den koster "en kvart mill" i parfymeri...skal snart reise utenlands,tax-free kansje?? :rodmer:

ellers så de coastal scents spennende ut!hva blir ca prisen på om man kjøper fra siden deres?ang toll og frakt og sånn..

og har noen prøvd børstesettene derfra?trenger sårt børster også!nå har jeg bare slitte h&m svampapplikatorer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...