Snurre Skrevet 13. november 2003 #1 Skrevet 13. november 2003 Har endelig bestilt gifteringen min. Den blir i samme form som den midterste ringen i Link 1, men i hvitt gull med diamanter som ringen helt til høyre på link 2. Link 1 http://www.dbas.no/Linker/artelier_gulldesign.htm Link 2 http://www.printor.fr/pages/alliance/allli...ateg2003_en.htm
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #3 Skrevet 14. november 2003 Det heter giftering, ikke gifte ring. Og råflott, ikke rå flott. Hilsen meg som er gifte syk og morgen frisk og hater feil ord deling.
Gjest Tex Skrevet 14. november 2003 #4 Skrevet 14. november 2003 Så fl otte de var! Jeg og man nen har vært om prøvd dem hos en gull smed på Paleet i Oslo, og de er vir kelig kjempe stilige. Men de blr litt for sto re for mine fingre, og min kjære var bare sånn pass elig for nøyd, så da så..... Men det er len ge si den de ble vist i et brullup smaga sin og dermed len ge si den jeg drømte om dem første gang. Har du vært og prøvd dem? Klem Tex, som er litt irri tabel idag.
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #7 Skrevet 14. november 2003 Har også giftering i hvitt gull, og angrer veldig! De blir fort stygge, og må leveres inn for oppussing en gang i året - og det KOSTER!
~sikka~ Skrevet 14. november 2003 #8 Skrevet 14. november 2003 Synes den er ganske okei. Bra du har valgt hvitt gull ihvertfall for det er sååå mye finere enn gult gull (eller hva man nå kaller vanlig gullfarge).
Snurre Skrevet 14. november 2003 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2003 Så fl otte de var! Jeg og man nen har vært om prøvd dem hos en gull smed på Paleet i Oslo, og de er vir kelig kjempe stilige. Men de blr litt for sto re for mine fingre, og min kjære var bare sånn pass elig for nøyd, så da så..... Men det er len ge si den de ble vist i et brullup smaga sin og dermed len ge si den jeg drømte om dem første gang. Har du vært og prøvd dem? Klem Tex, som er litt irri tabel idag. Tusen takk for en god start på dag en Tex, irri tabel ?, nei det syns jeg ikke. Har vært å prøvd gifte ringene, bare jeg som skal ha en slik gife ring, siden de ble litt femi på ty pen. Jeg har også veldig små fingre derfor valgte jeg den som var minst ruvende. De hadde en døds stilig en som koset over 30 000 kr, men den ble for stor (og for dyr) på hånden min. Tex en gang til :kysse:
Snurre Skrevet 14. november 2003 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2003 Har også giftering i hvitt gull, og angrer veldig! De blir fort stygge, og må leveres inn for oppussing en gang i året - og det KOSTER! Slipper heldigvis det siden ringen har diamanter på forsiden :D
Drew Skrevet 14. november 2003 #12 Skrevet 14. november 2003 Veldig fin ring! Skal du ha graveringen i mellom de to ringene? Det er en skikkelig stillig måte å gjøre det på syntes jeg. Selv skal jeg "bare" ha en "vanlig" ring, men i hvit t gull da. Det virker som at det er mange som velger det for tiden.
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #14 Skrevet 14. november 2003 Den var helt nydelig Snurre! Kjempestilig og spesielt med gravering inni på den måten! Tør jeg spørre hvor de har sånne ringer? (hvis det er i Oslo!)
Gjest Tex Skrevet 14. november 2003 #15 Skrevet 14. november 2003 De har dem på den gullsmeden på Paleet i Oslo. Der har vi vært og prøvd.
9na Skrevet 14. november 2003 #16 Skrevet 14. november 2003 Den likte jeg veldig godt! Kunne tenkt meg en sånn ring selv, men med en forlovelsesring som jeg hadde tenkt å ha på samme finger blir det kanskje litt mye? *Tenke, tenke*. Uansett, fin ring!
viblie Skrevet 14. november 2003 #17 Skrevet 14. november 2003 De er kjempe fine! Vi skal ha de samme ringene :D Jeg skal ha en i 6mm og min mann i 9mm eller 12mm (har ikke helt bestemt seg). Da jeg har små fingre. Vi har prøvd de i sommer, i København. Og skal bestille dem i neste måned :D
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #18 Skrevet 14. november 2003 Forlovet oss i Hellas, så jeg kjøpte ring der... :D hvitt gull med en liten diamant og tre nedfelte stener på ene siden.. jeg falt for den hvertfall... Ingen ring til sambo, kjøpte et kult smykke/amulett til han.. men den har han forlagt en plass.. så da får vi kjøpe nytt...
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #19 Skrevet 14. november 2003 æææ også glemte jeg meg helt.. kjempe fine ringer du har valgt. ( )
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #20 Skrevet 14. november 2003 Hva koster ringer som dette da, hvis det ikke er altfor frekt å spørre? :oops: Jeg likte dem kjempegodt, kunne godt tenkt meg i hvitt gull, uten diamant (har det i forlovelsesringen). Sånn ca.-pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå