Gå til innhold

Lokaler i bergen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss 1 sept 2012 og har begynt som smått å tenke på lokale. Men er jo så mange steder og fine lokaler vi ikke aner at eksisterer.. Så håper noen her kan hjelpe med tips til fine lokaler.., ikke ala grendahus...

Steder: Bergen (ikke åsane,arna,fana) Askøy og Sotra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jo bare vert helt fantastisk...

Der har jeg aldri vert.., flaut å erkjenne som utkant bergenser..

Men hvordan er det med å komme opp og ned da? Går det vei opp som kan kjøres om det er arrangement der??

Skrevet

Det hadde jo bare vert helt fantastisk...

Der har jeg aldri vert.., flaut å erkjenne som utkant bergenser..

Men hvordan er det med å komme opp og ned da? Går det vei opp som kan kjøres om det er arrangement der??

Dere må ta banen opp. Men om du snakker med de fikser de det til alle sammen, er vel plass til en 100 stk i lokalene der ;)

Skrevet

Kan jo være litt kiipt å være avhengig av en gondolbane, er en del småbarnsfamiler og eldre blandt gjestene.. Men virkelig oppe til videre vurdering...

Flere spennende lokaler.?? Gjerne noen litt bortgjemte..

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal gifte oss om 2 uker på Urdihuset.

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal gifte oss om 2 uker på Urdihuset.

8000 for leie i helgene var en sinnsykt stiv pris!! Er det ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ønsker lokale til 500 kr kan du leie Haukås musikkhus.

Skrevet

Du kan prøve

Fanacatering (veldig entusiastiske)de har flere lokaler både i bergen, fana, og på sotra

Altona vinbar

hotel augustin

hotel admiral, ligger rett ved sjøen i begynnelsen av c.sundts gate.

Jacobs

det er en god del flere i Bergen og, så jeg vil faktisk anbefale at du søker litt på nettet. Flere av catering selskapene du får treff på har flere flotte lokaler.

Nå valgte vi å gifte oss i utlandet, så vi har ikke brukt noen av lokalene. De fleste er flinke til å svare, og er veldig hyggelige. Hotel Admiral var kjempe hyggelige, men forferdelig vanskelige å få tak i. de svarte på første mailen, men etter det var det stopp. de siste tre mailene til de fikk vi aldri noe svar på, og for å få sett lokalene måtte jeg møte opp i resepsjonen og håpe at de hadde tid til å vise meg rundt der og da. Men lokalene var nydelige, og personalet var hyggelig all den tid vi snakket med de.

lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

8000 for leie i helgene var en sinnsykt stiv pris!! Er det ikke?

En kan kjøpe alkohol å ha med selv. Slipper derved hotellpriser må øl og vin, og dermed blir totalprisen en helt annen. Maten er heller ikke så dyr, så samlet sett går det bra.

Vi likte lokalet så godt, at for oss var det i alle fall det perfekte valget... Damen som driver stedet virker også veldig engasjert og hyggelig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...