annelise Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Vi skal gifte oss 1 sept 2012 og har begynt som smått å tenke på lokale. Men er jo så mange steder og fine lokaler vi ikke aner at eksisterer.. Så håper noen her kan hjelpe med tips til fine lokaler.., ikke ala grendahus... Steder: Bergen (ikke åsane,arna,fana) Askøy og Sotra..
annelise Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2011 Det hadde jo bare vert helt fantastisk... Der har jeg aldri vert.., flaut å erkjenne som utkant bergenser.. Men hvordan er det med å komme opp og ned da? Går det vei opp som kan kjøres om det er arrangement der??
Gjest Silvermist Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 http://www.ulriken643.no/ Gondolbane opp
Benedicte22 Skrevet 14. juni 2011 #6 Skrevet 14. juni 2011 Det hadde jo bare vert helt fantastisk... Der har jeg aldri vert.., flaut å erkjenne som utkant bergenser.. Men hvordan er det med å komme opp og ned da? Går det vei opp som kan kjøres om det er arrangement der?? Dere må ta banen opp. Men om du snakker med de fikser de det til alle sammen, er vel plass til en 100 stk i lokalene der
annelise Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2011 Kan jo være litt kiipt å være avhengig av en gondolbane, er en del småbarnsfamiler og eldre blandt gjestene.. Men virkelig oppe til videre vurdering... Flere spennende lokaler.?? Gjerne noen litt bortgjemte..
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #8 Skrevet 14. juni 2011 Vi skal gifte oss om 2 uker på Urdihuset.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #9 Skrevet 14. juni 2011 Vi skal gifte oss om 2 uker på Urdihuset. 8000 for leie i helgene var en sinnsykt stiv pris!! Er det ikke?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #10 Skrevet 14. juni 2011 Hvis du ønsker lokale til 500 kr kan du leie Haukås musikkhus.
Elensire Skrevet 15. juni 2011 #11 Skrevet 15. juni 2011 Du kan prøve Fanacatering (veldig entusiastiske)de har flere lokaler både i bergen, fana, og på sotra Altona vinbar hotel augustin hotel admiral, ligger rett ved sjøen i begynnelsen av c.sundts gate. Jacobs det er en god del flere i Bergen og, så jeg vil faktisk anbefale at du søker litt på nettet. Flere av catering selskapene du får treff på har flere flotte lokaler. Nå valgte vi å gifte oss i utlandet, så vi har ikke brukt noen av lokalene. De fleste er flinke til å svare, og er veldig hyggelige. Hotel Admiral var kjempe hyggelige, men forferdelig vanskelige å få tak i. de svarte på første mailen, men etter det var det stopp. de siste tre mailene til de fikk vi aldri noe svar på, og for å få sett lokalene måtte jeg møte opp i resepsjonen og håpe at de hadde tid til å vise meg rundt der og da. Men lokalene var nydelige, og personalet var hyggelig all den tid vi snakket med de. lykke til
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #12 Skrevet 15. juni 2011 8000 for leie i helgene var en sinnsykt stiv pris!! Er det ikke? En kan kjøpe alkohol å ha med selv. Slipper derved hotellpriser må øl og vin, og dermed blir totalprisen en helt annen. Maten er heller ikke så dyr, så samlet sett går det bra. Vi likte lokalet så godt, at for oss var det i alle fall det perfekte valget... Damen som driver stedet virker også veldig engasjert og hyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå