AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Er det noen her som jobber som støttepedagog som kan si litt om hvilke spørsmål dere fikk da dere var på intervju? Jeg skal på intervju om et par dager og det å jobbe som støttepedagog er drømmejobben Regner med at jeg får standardspørsmålene som sterke/ svake sider, hvorfor jeg søker på akkurat den jobben osv, men vil gjerne høre litt mer spesifikke spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Hvilke alderstrinn er det snakk om? Førskolealder?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Hvilke alderstrinn er det snakk om? Førskolealder? Ja, det er snakk om førskolealder
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 Har jobbet som ped.leder et par år, men også noe som støttepedagog. Siden jeg har vært ansatt i kommunen måtte jeg ikke på et "ordentlig" intervju, men en samtale. Noen av spørsmålene jeg fikk var: Feks: Hvorfor vil du jobbe som støttepedagog? Hva er viktig i arbeidet med enkeltbarn? Hva mener du om samarbeid med personalet/foreldre? Dine sterke/svake sider? Å arbeide som støttepedagog innebærer noen ganger at man må jobbe i flere barnehager. Hva tenker du om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå