Gå til innhold

Gave til barnehage personalet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger råd og tips!!!

Vi skal flytt og gutten vår skal derfor begynne å i ny barnehage til høsten. Jeg har derfor lyst til å kjøpe gave til personale i barnehagen.

Gutten vår har gått i barnehagen i ca 1 1/2 år, han er nå 2 1/2 år. I denne perioden har det vært mye utskifting av personalet. Det er en base barnehage som er delt om i mindre avdeliger. Det har derfor ikke alltid vært enkelt å få oversikt over hvilken voksne som er i hans gruppe. Jeg tenkte derfor å kjøpe en felles gave til de ansatte, eventuelt en korg med noe godt i eller noe til hele avdelingene, noen tips?? det er en gårds og frilufts barnehage.

Det er imidlertid en av de ansatte som har vært i barnehagen og på hans gruppe hele tiden. Gutten vår er utolig glad i henne og det er nok gjensidig. Hun har sagt at han er litt spesiell for henne:) Som foreldre betyr det mye. Meg og min mann har også veldig god kontakt med henne og syns hun er en utolig flink i jobben sin. Vi tenkte derfor å gi en ekstra oppmerksomhet til henne. Tror dere det er noen som reagerer på det?

Trenger tips til gave vi kan kjøpe. Gjerne noe personlig.

Tenkte kansje et personlig kort med en plante hun kan plante ute i hagen, eller en kopp som guttenb vår ha malt på. Eventuelt en flaske vin, eventuelt en koselig bok eller noe. Kom med tilbakemeldinger, trenger hjelp!!!:)

Videoannonse
Annonse
Gjest mamma
Skrevet

Sjeldent så veldig mange andre enn foreldrene som syns det er stas med det barna kreerer! ;)

Hvis du VET hun drikker vin eller elsker hagearbeid er det ok alternativ.

Blomsterbuketter er alltid hyggelig å få, de fleste setter også pris på god konfekt og dette kan jo også deles på pauserom.

Vi har tenkt å gi gave til våre barns avdelinger fordi vi er så strålende fornøyd. Vi velger å kjøpe god konfekt med kort til avdelingen og overrekke til ped leder.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk "Tusen ting å gjøre med barn" av Vera Michalsen en gang.. Elsket den boka! Og det kommer jo både barn og voksne til gode! Vi hadde det så morsomt hele barnehagen med alt det vi kunne finne på..:D

Skrevet

Jeg fikk "Tusen ting å gjøre med barn" av Vera Michalsen en gang.. Elsket den boka! Og det kommer jo både barn og voksne til gode! Vi hadde det så morsomt hele barnehagen med alt det vi kunne finne på..:D

Åh, den boka er flott!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...