Gjest Malena Skrevet 15. november 2003 #21 Del Skrevet 15. november 2003 Første gangen jeg gav hunden min brød var i sommer da han kastet opp etter at jeg hadde gitt ham ormetabletter. Ringte da veterinæren og hun bad meg gi ham tørt brød og kylling - dette har jeg gitt ham en gang iblant etterpå også. Gir dere aldri hundene dere annet enn tørrfor ? Min hund spiser så og si alt, fra fiskepudding til pølser. Kylling elsker han så det får han ganske ofte, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. november 2003 #22 Del Skrevet 15. november 2003 Vi gir hunden middagsrester og andre ting sammen med tørrforet eller utenom tørrforet. Selvsagt får hun ikke sterkt krydret mat eller mat med for mye salt, sukker e.l. Hun får mye loff og fint brød. Tørt brød kan sikkert brukes når hunden kaster opp, men jeg tror ikke at det er bra med for grovt brød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milia Skrevet 15. november 2003 #23 Del Skrevet 15. november 2003 Joda, min får middagsrester også, men det kommer i tillegg til tørrforet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 15. november 2003 #24 Del Skrevet 15. november 2003 Min får Lonestar tørrfor og noen middagsrester innimellom om vi har noe uten masse krydder igjen. Han får og hundepølse innimellom om jeg har det i fryseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 15. november 2003 #25 Del Skrevet 15. november 2003 Selvsagt er tørrfor basisen i min hunds kosthold og jeg gir ham ikke ikke mat som er sterkt saltet eller krydret. Ville bare si at jeg innimellom gir ham annen mat som brød og kjøtt... og litt is en gang iblant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemor Skrevet 15. november 2003 #26 Del Skrevet 15. november 2003 Hei jeg har en bulldog på 1år, jeg tror jeg prøvde ut det meste av hundefor til min hund. Jeg prøvde fra dyre til billige for, men ingenting smakte noe godt! Inntil jeg kom over en prøvepakning i sverige av et for som heter Rorbur, det gikk ned på høykant!!!! det ikke så lett å få tak i det, så jeg får det tilsendt fra oslo. Hilsen lillemor og "gulli" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 16. november 2003 #27 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg bruker Peedigre Pal,dette fordi hunden min nekter og spise noe annet. Prøvd alt men han nekter og spise noe annet. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. november 2003 #28 Del Skrevet 16. november 2003 Når jeg holder hund forer jeg på Lonestar. Da vet jeg at hunden får i seg alt av vitaminer og slikt som den trenger. Er forsåvidt ikke redd for å gi den middagsrester attåt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 16. november 2003 #29 Del Skrevet 16. november 2003 Tror ikke jeg tør spise middag hos deg SS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. november 2003 #30 Del Skrevet 16. november 2003 Tror ikke jeg tør spise middag hos deg SS Jeg rettet meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 16. november 2003 #31 Del Skrevet 16. november 2003 Vi bruker Eukanuba Junior. Hørte at Labb hadde betalt for resultatet av testen jeg... Hundene bør ikke få matrester, kun tørrfôr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 16. november 2003 Forfatter #32 Del Skrevet 16. november 2003 Vi har blitt annbefalt Royal Canin , men trro vi skal bytte til Eukanuba. Det er litt rimligere og jeg har sett hunder som er foret på det foret. De ser sunne å finne ut. Dyrlegen vår annbefaalte også Eukanuba hun sa det værste å gi hunden var Pedigree Paal. Mange hunder som var allergiske mot det og næringen var dårlig slik at hunden kunne miste pelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. november 2003 #33 Del Skrevet 16. november 2003 Hundene bør ikke fores bare på middagsrester, men d gjør jo ikke noe om d er i tillegg til kraftfòret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå