AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Noen som kan hjelpe meg med å finne statistikk på noe som har med shopping å gjøre? Kan være f.eks hvor folk handler, omsetning, merkevarer, antall besøkende osv. Hva som helst, bare det kan knyttes opp mot shopping. Har let på statistisk sentralbyrå og norsk Gallupp uten hell. Føler jeg har lest div slike ting i nettaviser, men finner ingen av artiklene når jeg leter.
Horge Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Noen som kan hjelpe meg med å finne statistikk på noe som har med shopping å gjøre? Det er vel primært Nielsen som driver med slikt. Dersom du er på jakt etter tall fra en bestemt bransje, så kan det dog være at det er en og annen nisjeaktør som har tallene du er på jakt etter.
Handy-man Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 norsk kundebarometer? Må uansett vite om det er rådata eller ferdigtygde data du er ute etter. Er ikke tilfeldigvis en eksamen du skal opp i?
Horge Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 norsk kundebarometer? NKB viser vel bare kundetilfredshet, og da kun for et fåtall bedrifter. Uansett, hvis TS skal kunne få noe mer fornuftig svar, så må det nok en mer konkret spesifikasjon på bordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå