Stefan Skrevet 20. juni 2011 #81 Skrevet 20. juni 2011 Det jeg reagerer på er den nedlatende holdningen man skriver om Piss, og "du pisser på typen din" fra en fyr som da tydeligvis aldri har opplevd en kvinnelig orgasme med ejakulasjon. Det å skrive om noe man ikke forstår som ekkelt, og kvalmt og omtale det som Piss, som gjør denne tråden og debatten så dum. Jeg har tisset, faktisk, og jeg har sprutet, det er ikke det samme. At noen skal sitte og nedgradere mitt sexliv, og gjøre det til noe ekkelt, syns jeg er helt lavmål! Amen. En ejakulerende kvinne er aldri noe ekkelt. Nedvurdering av noe man åpenbart ikke forstår, blir bare smålig... 3
HerrNelson2 Skrevet 20. juni 2011 #82 Skrevet 20. juni 2011 Og en ting til: det finnes folk som tenner på urin og som driver med wet-sex. Det finnes folk som tenner på avføring. Så lenge begge er fortrolige med det, kan de vel gjøre akkurat hva de vil sammen? Javisst. Nå er dette tydeligvis langt mer utbredt enn jeg trodde, men det er jo greit å vite at det er urin hvis man er en av dem som IKKE tenner på det.
HerrNelson2 Skrevet 20. juni 2011 #83 Skrevet 20. juni 2011 Amen. En ejakulerende kvinne er aldri noe ekkelt. Nedvurdering av noe man åpenbart ikke forstår, blir bare smålig... Skrev han mens hans nedvurderte noe han åpenbart ikke forstår.
chikako Skrevet 20. juni 2011 #84 Skrevet 20. juni 2011 (endret) Javisst. Nå er dette tydeligvis langt mer utbredt enn jeg trodde, men det er jo greit å vite at det er urin hvis man er en av dem som IKKE tenner på det. Men nå snakker vi om squirting, ikke wet-sex. Hyggelig av deg å redigere bort poenget mitt Endret 20. juni 2011 av chikako 1
Gjest KateW Skrevet 20. juni 2011 #85 Skrevet 20. juni 2011 Nei, så langt jeg ser sammenligner du wet-sex med squirting, og det er to helt ulike saker. Vil jeg ha wetsex så tisser jeg på partner. Det jeg reagerer på, men som du tydeligvis ikke evner å forstå er MÅTEN du ordlegger deg på. Som en bitter, besserwisser som ikke har opplevd en kvinnes orgasme og sitter og synser for deg selv på en særs nedgraderende måte. 6
Stefan Skrevet 20. juni 2011 #86 Skrevet 20. juni 2011 Seriously? Ja, jeg vil gjerne du utbroderer dine tanker rundt disse pattedyrene som etter ditt hode ikke skal like urin. 1
spinnwild Skrevet 20. juni 2011 #87 Skrevet 20. juni 2011 Men nå snakker vi om squirting, ikke wet-sex. Hyggelig av deg å redigere bort poenget mitt For HerrNelson er det visst det samme ...
Gjest KateW Skrevet 20. juni 2011 #88 Skrevet 20. juni 2011 For HerrNelson er det visst det samme ... Man blir jo våt av begge deler, er det Wet-sex å ha sex i et svømmebasseng eller en dusj også? 1
chikako Skrevet 20. juni 2011 #89 Skrevet 20. juni 2011 For HerrNelson er det visst det samme ... Da er det jo rett og slett ikke noen vits i å si så mye mer. Jeg tror forresten at menn tisser når de får utløsning også. Det er jeg nemlig personlig overbevist om og ingen forklaringer kommer til å få meg til å tro noe annet. Menn er ekle som urinere hver gang de har sex ass! Og ofte inni dama si til og med 1
Stefan Skrevet 20. juni 2011 #90 Skrevet 20. juni 2011 Skrev han mens hans nedvurderte noe han åpenbart ikke forstår. Men du skjønner... jeg forstår det jeg nedvurderer i dette tilfellet. Jeg forstår du går inn for å trolle det du er mann for i denne tråden. Derfor nedvurderer jeg deg og dine meninger med god samvittighet. 3
Kamikatze Skrevet 20. juni 2011 #91 Skrevet 20. juni 2011 Man blir jo våt av begge deler, er det Wet-sex å ha sex i et svømmebasseng eller en dusj også? Det beror ene og alene på hva bassenget er fyllt opp med. 1
Gjest KateW Skrevet 20. juni 2011 #92 Skrevet 20. juni 2011 Det beror ene og alene på hva bassenget er fyllt opp med. Ejaculation-Fluid!
HerrNelson2 Skrevet 20. juni 2011 #93 Skrevet 20. juni 2011 Ja, jeg vil gjerne du utbroderer dine tanker rundt disse pattedyrene som etter ditt hode ikke skal like urin. Grunnleggende biologi. Selv encellede organismer kvitter seg av med avføringen sin. 1
Kamikatze Skrevet 20. juni 2011 #94 Skrevet 20. juni 2011 Grunnleggende biologi. Selv encellede organismer kvitter seg av med avføringen sin.Går amøber på driteren?! 1
HerrNelson2 Skrevet 20. juni 2011 #95 Skrevet 20. juni 2011 Går amøber på driteren?! Jepp. De skiller ut avfallet sitt gjennom cellemembranen.
HerrNelson2 Skrevet 20. juni 2011 #96 Skrevet 20. juni 2011 Men du skjønner... jeg forstår det jeg nedvurderer i dette tilfellet. Jeg forstår du går inn for å trolle det du er mann for i denne tråden. Derfor nedvurderer jeg deg og dine meninger med god samvittighet. Virker nesten som om du forsøker å få meg med på polemikk som ikke har noe med trådens tema å gjøre her. HM.
Stefan Skrevet 20. juni 2011 #97 Skrevet 20. juni 2011 Grunnleggende biologi. Selv encellede organismer kvitter seg av med avføringen sin. Du burde absolutt bli biologilærer! Da kunne du formidle din eminente kunnskap til unge håpefulle. Da kunne du forklare de unge uvitende, på din egen subtile metode, at Beate på 15, pissa ned kjæresten sin (og at når det blir så sinnsykt deilig at det kjennes ut som de skal eksplodere, så skal de heller avbryte eller gå på do, for ingen pattedyr liker piss), og at det punktet de har inni seg, som gjør så vanvittig godt, faktisk ikke finnes. 1
Kamikatze Skrevet 20. juni 2011 #98 Skrevet 20. juni 2011 Jepp. De skiller ut avfallet sitt gjennom cellemembranen.OK, så da svømmer de i det, og livnærer seg av organismer som er marinert i det?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #99 Skrevet 20. juni 2011 Jaja, la nå HerrNelson2 tro hva han vil, han er jo helt sikker at det er URIN det kommer ifra squirting, men han har vel ikke opplevd en kvinnelig orgasme heller. Jeg spruter...eller minner ikke om spruting, og det er VELDIG sjeldent at jeg når den orgasmen, la meg si med ett ord, den er HIMMELSK, og bare 1 mann klarte å gi meg den, starta på ene siden av senga, etter jeg hadde den orgasmen, var jeg anpusten, sliten, madrassen var våt, og vi lå på andre siden av senga, i fot enden, vridd av lakenet, oh når han slapp meg, datt jeg ut av senga xD bad thing? det var bare forspillet -.- Men uansett urin eller ikke, er kroppsvæsker, er naturlig, å når en kvinne kommer, og spruter, så smaker det ikke spesielt mye, vet at mitt smaker søtt xP men det lukter ikke heller da
chikako Skrevet 20. juni 2011 #100 Skrevet 20. juni 2011 (endret) Hvorfor mener du at det er urin? Når jeg spruter, kommer væsken fra skjeden, hvordan kan det da være urin? Jeg tisser jo ikke fra skjeden. Endret 20. juni 2011 av Bond
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå