Kamikatze Skrevet 19. juni 2011 #61 Skrevet 19. juni 2011 Hørt om resturin?? Litt samme prinsippet som bilens reservebensintank?
Gjest HunterLady Skrevet 19. juni 2011 #62 Skrevet 19. juni 2011 Litt samme prinsippet som bilens reservebensintank? Exactly
chikako Skrevet 19. juni 2011 #63 Skrevet 19. juni 2011 Hos meg kommer væsken fra skjeden, så jeg er ganske sikker på at det ikke er urin altså Skenes kjertler ligger ved urinrøret, men de kan også ligge i skjeden. Ikke at det hadde gjort noe om det var urin.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #64 Skrevet 19. juni 2011 Hos meg kommer væsken fra skjeden, så jeg er ganske sikker på at det ikke er urin altså Skenes kjertler ligger ved urinrøret, men de kan også ligge i skjeden. Ikke at det hadde gjort noe om det var urin. Ikke noe annet enn at det i tillegg til ekkelt hadde vært helsefarlig å drikke det.
chikako Skrevet 19. juni 2011 #65 Skrevet 19. juni 2011 Ikke noe annet enn at det i tillegg til ekkelt hadde vært helsefarlig å drikke det. Nå har jeg ikke noen planer om å drikke det, og jeg synes ikke noe så helt naturlig som menneskelig avføring er noe særlig ekkelt, så for meg er det ingen forskjell.
Stefan Skrevet 19. juni 2011 #66 Skrevet 19. juni 2011 Det er ikke snakk om troverdighet, det er snakk om at undersøkelsene ikke viser det du påstår at de viser. Pølsevev. Hvorfor skulle legevitenskapen ha "problemer med kvinnens kropp"? Og "G-punktet" er en minst like stor del av dette våset som de 3 meter høye søylene med fittesaft er. Troverdighet trenger man bare dersom man har undersøkt noe og resultatene av den undersøkelsen ikke uten videre kan gjenskapes. Anerkjenner du ikke kvinnens g-punkt, så tror jeg ikke vi har stort igjen å diskutere her. 1
HerrNelson2 Skrevet 19. juni 2011 #67 Skrevet 19. juni 2011 Nå har jeg ikke noen planer om å drikke det, og jeg synes ikke noe så helt naturlig som menneskelig avføring er noe særlig ekkelt, så for meg er det ingen forskjell. Det verste er jo at du ikke tuller her.
HerrNelson2 Skrevet 19. juni 2011 #68 Skrevet 19. juni 2011 Anerkjenner du ikke kvinnens g-punkt, så tror jeg ikke vi har stort igjen å diskutere her. "G-punktet" er ikke mindre omstridt enn alt det andre vi har diskutert her, så snodig resonnement det der. Forøvrig snodig å ikke ville diskutere bare fordi noen ikke anerkjenner ditt standpunkt, men så har du ikke bidratt med noe annet i denne diskusjonen enn en eller annen mening, heller.
Stefan Skrevet 20. juni 2011 #69 Skrevet 20. juni 2011 men så har du ikke bidratt med noe annet i denne diskusjonen enn en eller annen mening, heller. Akkurat som deg, med andre ord.
chikako Skrevet 20. juni 2011 #70 Skrevet 20. juni 2011 Det verste er jo at du ikke tuller her. Synes du virkelig urin er skikkelig, skikkelig ekkelt? Som eldste søsken av fire, hvor halvbroren min er åtte år yngre enn meg, lærte jeg meg fort at tiss og bæsj ikke er noe særlig ekkelt. Ikke noe jeg siktet etter å kline til laknene mine med, men ikke noe ekkelt. 1
Gjest HunterLady Skrevet 20. juni 2011 #71 Skrevet 20. juni 2011 Synes du virkelig urin er skikkelig, skikkelig ekkelt? Som eldste søsken av fire, hvor halvbroren min er åtte år yngre enn meg, lærte jeg meg fort at tiss og bæsj ikke er noe særlig ekkelt. Ikke noe jeg siktet etter å kline til laknene mine med, men ikke noe ekkelt. Urin er heeeeelt naturlig. Liker det jeg!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #72 Skrevet 20. juni 2011 Urin er heeeeelt naturlig. Liker det jeg! Mensblod med klumper er også naturlig...
HerrNelson2 Skrevet 20. juni 2011 #73 Skrevet 20. juni 2011 Synes du virkelig urin er skikkelig, skikkelig ekkelt? De fleste pattedyr syns vel det, og har i alle fall ikke noe umiddelbart ønske om å grise til partneren sin.
Gjest HunterLady Skrevet 20. juni 2011 #74 Skrevet 20. juni 2011 Mensblod med klumper er også naturlig... Og for ikke å glemme avføring og ekspektorat! Men så er det ikke like estetisk med disse tingene. Urin er i en helt annen kategori. Synes jeg. 1
Stefan Skrevet 20. juni 2011 #75 Skrevet 20. juni 2011 De fleste pattedyr syns vel det, og har i alle fall ikke noe umiddelbart ønske om å grise til partneren sin. Link?
chikako Skrevet 20. juni 2011 #76 Skrevet 20. juni 2011 De fleste pattedyr syns vel det, og har i alle fall ikke noe umiddelbart ønske om å grise til partneren sin. Nei, de fleste pattedyr synes nok ikke at urin er ekkelt Mange bruker det jo til og med for å markere revir OG partner 1
Gjest KateW Skrevet 20. juni 2011 #78 Skrevet 20. juni 2011 (endret) Det jeg reagerer på er den nedlatende holdningen man skriver om Piss, og "du pisser på typen din" fra en fyr som da tydeligvis aldri har opplevd en kvinnelig orgasme med ejakulasjon. Det å skrive om noe man ikke forstår som ekkelt, og kvalmt og omtale det som Piss, som gjør denne tråden og debatten så dum. Jeg har tisset, faktisk, og jeg har sprutet, det er ikke det samme. At noen skal sitte og nedgradere mitt sexliv, og gjøre det til noe ekkelt, syns jeg er helt lavmål! Endret 20. juni 2011 av KateW 6
chikako Skrevet 20. juni 2011 #79 Skrevet 20. juni 2011 Og en ting til: det finnes folk som tenner på urin og som driver med wet-sex. Det finnes folk som tenner på avføring. Så lenge begge er fortrolige med det, kan de vel gjøre akkurat hva de vil sammen? Men det er ikke det samme som å få sprutorgasme. Man får ikke sprutorgasme fordi man tenner på å grise ut partneren sin. 3
HerrNelson2 Skrevet 20. juni 2011 #80 Skrevet 20. juni 2011 At noen skal sitte og nedgradere mitt sexliv, og gjøre det til noe ekkelt, syns jeg er helt lavmål! Nå er det tydeligvis mange her som ikke synes piss er ekkelt, og som syns det er helt greit å tisse på partneren sin, så på sett og vis gjør du det samme du anklager meg for nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå