AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #1 Del Skrevet 14. juni 2011 Det har seg sånn at jeg hadde god kontakt med en fyr for omtrent et år siden, men pga militæret, usikre følelser fra oss begge og at jeg hadde kjæreste, forble vi bare venner. Vi kuttet mer eller mindre kontakten, og jeg skjønte da hva jeg egentlig følte for denne fyren. Det gikk noen mnd og jeg ble singel, og det hendte det tikka inn en mld fra han, og etter at han fikk vite at jeg var singel, har det bare blitt oftere og oftere der han sender melding. Bare helt vanlige meldinger, sånn som før. Jeg har fortsatt følelser for han! Det store men kommer her, jeg mistenker at han bare er ute etter sex, for han vil vi skal treffes neste gang han er hjemme, og han er ikke som før i praten, og er mer kroppsfiksert med bilder og slikt. Bør jeg la vere å møte han, eller kan han faktisk fortsatt ha følelser for meg? Veit det er et klisjè spørsmål, men jeg er rådvill.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leonidene Skrevet 14. juni 2011 #2 Del Skrevet 14. juni 2011 Skader vel ikkje å møte han. Om han vil ha deg til sengs så merker du det. Og vil ikkje du det, så lar du være 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #3 Del Skrevet 14. juni 2011 Takk for svar! Jeg får bare satse og håpe på det beste da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå