Gå til innhold

Tysk sang som Sats bruker på spinningtimene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alligator

OT, men jeg synes det er så synd at instruktørene må kjøre disse standardpakke-cd-ene. Man får jo nesten bare mainstream-musikk og ikke et snev av individuell smak. I dag var jeg på min tredje spinningtime på halvannen uke med to ulike instruktører og klin lik cd. Det blir litt kjedelig i lengden.

AnonymBruker

OT, men jeg synes det er så synd at instruktørene må kjøre disse standardpakke-cd-ene. Man får jo nesten bare mainstream-musikk og ikke et snev av individuell smak. I dag var jeg på min tredje spinningtime på halvannen uke med to ulike instruktører og klin lik cd. Det blir litt kjedelig i lengden.

Helt enig med deg! Likte denne, men ellers synes jeg musikken dritkjedelig.

TS

Annonse

AnonymBruker

Begynn på Elixia.. Der bruker ALLE instuktørene egne cd mixer sine sanger.. de fleste har mange forskjelle de bytter på så blir aldri lei! Sånn er det på alle de andre gruppetimene derers og!På colosseum har en instuktør ofte tema timer.. som abba,grand prix, atb, u2, ja, alt mulig egentlig helt topp! Gooo Elixia!

• Liker 1
Gjest WendyClear

Begynn på Elixia.. Der bruker ALLE instuktørene egne cd mixer sine sanger.. de fleste har mange forskjelle de bytter på så blir aldri lei! Sånn er det på alle de andre gruppetimene derers og!På colosseum har en instuktør ofte tema timer.. som abba,grand prix, atb, u2, ja, alt mulig egentlig helt topp! Gooo Elixia!

På sats kjøres også tematimer ofte både i sykkel og sal, og instruktørene som har saltimer mixer ofte egne cder som skal passe til akkurat den rutinen de kjører. Gooo Sats!

AnonymBruker

Nei, jeg skal ikke bytte senter pga musikken. Har et Satssenter ti minutters gange fra jobben og et fem minutters gange hjemmefra, så jeg holder meg til Sats! Gooo Sats!

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...