Gå til innhold

Hvordan er det å tisse med mus?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ja den bare henger de ned liksom. reffer tisset midt i blinken hver gang? Og når man sitter på en stol, kan man kjenne stolen berøre musa? Og teoretisk vis det er skikkelig varmt og klamt og svetten renner og du er klissete på den, kan den sette seg fast i stolen du sitter på som en sugekopp?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
:skratte: Sugekopp..
  • Liker 8
Gjest Gjest
Skrevet

Om jeg skiller de ytre kjønnleppene så går det rimelig rett frem (frem, ikke ned). Trykket har og mye å si.

Jeg har ikke tisset på en stol, så det kan jeg ikke svare på.

Et underliv vil neppe være "jevnt" nok til at det kan fungere som en sugekopp.

Gjest nobben
Skrevet

vet bare hvordan det er å med katt

Gjest NozMonster
Skrevet

for noen spørsmål......og for en tankegang!!! hahhahahha :skratte:

jeg tror man må ha en veeldig "hengemus" (ala hengepupper)om hele musa i det hele tatt skal berøre stolen? og foresten så er det ikke vakuum i heeele sprekken altså!

...raring :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Det her må være dagens... :skratte:

Sugekopp.. Det er jo ikkenoe vakuum.. er jo ikke luft som dras inn i det evige hull liksom!

Og når man sitter, er jo rumpa nederst! hahaha

• Liker 3
Gjest NozMonster
Skrevet

Det her må være dagens... :skratte:

Sugekopp.. Det er jo ikkenoe vakuum.. er jo ikke luft som dras inn i det evige hull liksom!

Og når man sitter, er jo rumpa nederst! hahaha

dagens!?! måndens tror jeg vi sier... :skratte:

det jeg uthevet har det jeg også prøvde å si, men du sa det på en lit mer enklere måte :skratte:

Skrevet

hahaaahahaha ser for meg at ei har satt seg fast på stolen og ikke kommer av den igjen, og at mannen står der og drar og drar i stolen for å få den av. Lård lård lård!

• Liker 1
Skrevet

Ja den bare henger de ned liksom. reffer tisset midt i blinken hver gang? Og når man sitter på en stol, kan man kjenne stolen berøre musa? Og teoretisk vis det er skikkelig varmt og klamt og svetten renner og du er klissete på den, kan den sette seg fast i stolen du sitter på som en sugekopp?

Hva i heiteste helsike er det du har gjort med den musa?? :overrasket: Hengt den etter halen og satt den på en stol og klisset på den med syltetøy eller honning eller noe? Og svette? Gnagere er dårlige sugekopper, men det finnes fisk som kan være snarlik sugekopp hvis det er interessant? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Hva i heiteste helsike er det du har gjort med den musa?? :overrasket: Hengt den etter halen og satt den på en stol og klisset på den med syltetøy eller honning eller noe? Og svette? Gnagere er dårlige sugekopper, men det finnes fisk som kan være snarlik sugekopp hvis det er interessant? :klo:

Hahaha, ler meg i hjel! :fnise:

Skrevet

Gjest* er en overkåt dum liten drittunge som prøver å overgå seg selv i å lage flest mulig tråder om pikk, mus, fitte og kuk. Samtidig som han vrir den mikroskopiske hjernen sin for å komme på x antall tråder pr dag om null niks og svada. Jo flere tråder per dag jo bedre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier som regel alltid å treffe når jeg tisser! Men har aldri hatt noe problemer med å sitte fast i stolen ...

Skrevet

for noen spørsmål......og for en tankegang!!! hahhahahha :skratte:

jeg tror man må ha en veeldig "hengemus" (ala hengepupper)om hele musa i det hele tatt skal berøre stolen? og foresten så er det ikke vakuum i heeele sprekken altså!

...raring :gjeiper:

Altså... Om du sprer bena og lener deg litt frem så sitter du vel med musa nedat stolen du og? :klo: Enten det, ellers så er det noe alvorlig galt med meg. Har stor rumpe, men liten mus - ikke antydning til heng eller bolle her - men jeg klarer da fint å "sitte på musa" allikevel. Vakum er det dog dårlig med.

Rareste emnet jeg har sett her inne, forresten.

Skrevet

hahaaahahaha ser for meg at ei har satt seg fast på stolen og ikke kommer av den igjen, og at mannen står der og drar og drar i stolen for å få den av. Lård lård lård!

Jeg detter snart av stolen! :hoho::rulle:

Gjest odisi73
Skrevet

Hva i alle verden er dette for en tråd :skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte: ei mus som henger fast i stolen,må være med kontaktlim det da :skratte::skratte::skratte: eg ler så eg grine

Skrevet

Gjest* er en overkåt dum liten drittunge som prøver å overgå seg selv i å lage flest mulig tråder om pikk, mus, fitte og kuk. Samtidig som han vrir den mikroskopiske hjernen sin for å komme på x antall tråder pr dag om null niks og svada. Jo flere tråder per dag jo bedre.

This be the truth.

Moderator? Stenge tråd kanskje?

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg kan av og til tisse rett fram om jeg sitter, noe som ikke er helt heldig.. :skratte: Man skulle tro jeg hadde penis!

Nei, musa setter seg ikke fast, siden den ikke fungerer som sugekopp.

• 3 måneder senere...
Gjest sardintroll
Skrevet

Aner ikke, jeg lar den som regel bli igjen ved siden av tastaturet. Har ikke noe på do å gjøre. :gjeiper:

• Liker 3
Gjest Cecilia L
Skrevet

Om jeg gnir og presser litt, så kan musa mi kjenne stolen. Og jeg tisser son regel i en presis strøm, rett i toalettet. Like deilig hver gang. Både det det ene og det andre. ;)

Skrevet

:skratte: hahaha, viss du tror jenter blir sittende fast på stolen som en "sugekopp" så må jo du være veldig forundra på hvorfor det ikke flyr rundt en gjeng med jenter med stol på rumpa? :skratte:

Synes du skal spørre mamman din om dette jeg, og ikke på kg. Om du virkelig lurer på dette så vil nok hun gi deg mer seriøse svar enn du kan forvente her inne ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...