Gå til innhold

Rareste byllupsgaven....

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet

Til info så ble hun kalt "Tause Birgitte" fordi hun ikke snakket... ;) Ikke Vakre Birgitte altså...

Ja, jeg vet, men ikke navngiveren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, det gikk noen rykter om brudgommen, at han hadde pult ei geit under en guttefest en gang.

DET må ha vært morsomt for bruden! At geiteknullinga til den nye mannen din blir snakkis under bryllupsfesten, altså.

Hva gjorde de med geita?

• Liker 3
Skrevet

Da vi giftet oss, så fikk vi en lysestake i bryllupsgave som er den styggeste, mest upraktiske lysestaken jeg noen gang har sett. Den var til å ha telys i, den var ca 40 cm høy, i tungt, tykt steingods. Den nederste delen så ut som en kopp med hank, og oppå der var det en høy tulipanformet del som skulle settes over lyset. det var noen hull hist og her, og hele greia var malt og glassert i grelle farger og slurvete blomstermønster.

Min eldste søster gikk hele bryllupet og lo av den lysestaken, og lurte på hvor jeg skulle sette dette prakteksemplaret. Det var i grunnen mange som bemerket monsteret. (De som ga de til oss var noen naboer av foreldrene mine, og som ikke var tilstede i bryllupet.) Det morsomste var i grunnen at da hun giftet seg året etter, så fikk hun en maken stake av de samme naboene, bare i andre farger... Da holdt mannen til lillesøsteren min på å få latterkrampe...så han fikk begge lysestakene i bursdagsgave året etter :fnise:

• Liker 7
Skrevet

Da vi giftet oss, så fikk vi en lysestake i bryllupsgave som er den styggeste, mest upraktiske lysestaken jeg noen gang har sett. Den var til å ha telys i, den var ca 40 cm høy, i tungt, tykt steingods. Den nederste delen så ut som en kopp med hank, og oppå der var det en høy tulipanformet del som skulle settes over lyset. det var noen hull hist og her, og hele greia var malt og glassert i grelle farger og slurvete blomstermønster.

Min eldste søster gikk hele bryllupet og lo av den lysestaken, og lurte på hvor jeg skulle sette dette prakteksemplaret. Det var i grunnen mange som bemerket monsteret. (De som ga de til oss var noen naboer av foreldrene mine, og som ikke var tilstede i bryllupet.) Det morsomste var i grunnen at da hun giftet seg året etter, så fikk hun en maken stake av de samme naboene, bare i andre farger... Da holdt mannen til lillesøsteren min på å få latterkrampe...så han fikk begge lysestakene i bursdagsgave året etter :fnise:

Høres litt ut som noen har vert på keramikk kurs og laget en drøss av slike monstere...

Jeg har aldri helt skjønt meg på folk som gir pyntegjenstander til folk som de aldri har vert hjemme hos.

Jeg gir kun pynt til mennesker jeg kjenner svært bra og der jeg tenker at dette passer med deres stil.

Gjest "gjest"
Skrevet

DET må ha vært morsomt for bruden! At geiteknullinga til den nye mannen din blir snakkis under bryllupsfesten, altså.

Hva gjorde de med geita?

De eier henne fremdeles, de bor på et småbruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...