Gå til innhold

Rareste byllupsgaven....

Fremhevede innlegg

Skrevet

For en teit tråd.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Onkelen og ekstanten min fikk en kattunge av bestemoren min. Katten hennes hadde fått kattunger og hun klaget fælt over at det ikke var noen som ville ha den siste, så den løste hun selv. Promblem solved.

Katten bor hos onkelen min ennå altså, den ble ikke satt på gata...eller byttet inn:P

• Liker 10
Gjest Ruccola
Skrevet

Fordi man er ærlig nok til å le litt og riste litt på hodet av enkelte gaver man får, betyr det jo ikke automatisk at man ikke setter pris på gaven :)

Men man må jo få lov å lure litt på hvor godt folk kjenner en da, når en gir noe som ikke stemmer overens med stilen man har i hjemmet sitt :fnise:

Jeg ville aldri gitt noe hjemmelaget som gave, om jeg ikke var HELT sikker på at det ville bli velkomment.

Har gitt alle mine tantebarn noe hjemmelaget til dåpen, og alt er ting som har blitt brukt og satt pris (på foran meg ihvertfall. :fnise: )

Så selv om denne tråden her på en måte gjør narr av gaver, så trenger det ikke å bety så innmari mye mer enn at noen av oss rett og slett syns det er litt morsomt enkelte ganger ;)

Ene venninna mi fikk forresten strykejern i morgengave fra mannen :fnise:

Han gjorde det litt på pur f*** fordi hun nå skulle bli "kjerring", men hun tok det ikke fullt like pent som han hadde tenkt :hoho:

• Liker 11
Gjest NozMonster
Skrevet

Vi fikk et kjempestort cocktailglass. Ca 1 meter høyt. Hva i alle dager skal man med det? :klo: Det var heller ingen emballasje eller byttekort, så jeg mistenker at det var noe som var enten en re-gift eller noe som ble funnet støvet ned på et loft (dette var fra noen litt eldre slektninger).

så stilig! ( hvis man har litt kreativitet jaffal)

jeg hadde for eksempel tatt masse sånne pyntestener i bunden i for eksempel lyseblått, festa på noe pynt og bånd og stas, og laget en lysestake ut av det :jepp: man kan jo også fylle den med sånn veske som gjør at te-lysene flyter i den :)

eller bruke den som en blomstervase:jepp:

det finnes overraskende mye fint krims krams på nille til slikt!

• Liker 2
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

ELLER man kan bruke den som vinglass:D

• Liker 18
Gjest Tirkes
Skrevet

ELLER man kan bruke den som vinglass:D

Litt offtopic, men jeg og tre venninner drakk ett glass rødvin hver for noen mnd'er siden. Vi lovde våre respektive dyrt og hellig å holde oss i skinnet (fordi vi er plagsomme når vi er høye på rødvin) og fant ut at en flaske fikk plass i hver av de 6 oversize vinglass-lysestakene min venninne hadde i vinduet. Etter en runde i oppvaskmaskinen tok vi nøysomt ett eneste glass hver. :briller:

• Liker 35
Gjest uAnonymBruker
Skrevet
Litt offtopic, men jeg og tre venninner drakk ett glass rødvin hver for noen mnd'er siden. Vi lovde våre respektive dyrt og hellig å holde oss i skinnet (fordi vi er plagsomme når vi er høye på rødvin) og fant ut at en flaske fikk plass i hver av de 6 oversize vinglass-lysestakene min venninne hadde i vinduet. Etter en runde i oppvaskmaskinen tok vi nøysomt ett eneste glass hver.

Haha fantastisk:D

:fnise:

Skrevet

For en teit tråd.

Du trenger jo ikke å lese den :)

Fikk heldigvis bare ting vi ønsket oss, men noen venner av oss fikk en gris. De kunne ikke ha den i rekkehuset de bodde i og måtte flytte til et lite småbruk :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Noen folk er altså så hårsåre og skal i tillegg ha en mening om alt :P

Jeg mener heller ikke noe stygt med å gjøre "narr".

Synes bare det er ufattelig morsomt hvor mye merkelig og ikke minst UBRUKELIG folk får seg selv til å gi bort i gave :biggrin:

Vet jeg ikke hva folk ønsker seg, eller jeg rett og slett ikke aner hva jeg skal gi, ja, da gir jeg dem et gavekort en plass nyttig :)

• Liker 2
Gjest grønnfi
Skrevet

Jeg og min daværende ga en kjevle til bruden -for spøk selvfølgelig.

Brudgommens mor ble hysterisk forbanna, for hennes sønn skulle ikke behandles som en tøffel av bruden. Ha ha kom frem mye om forholdet mellom svigermor og brud der ja......

Huff ikke alle spøker som slår like godt an nei.

• Liker 3
Skrevet

Vi fikk et fat, et digert fat! 120 cm i diameter. Hvor skal man ha noe sånt, i et bittelite hus? Fatet var så tungt at vi måtte være to for å bære det fra bilen og inn i butikken for å bytte til noe mindre og mer oppbevaringsvennlig.

Gaven kom fra familie som har et megadigert hus, av typen med mange store stuer og med innredning som ville få Toppen Bech til å fnise nervøst. Hver gang de er hos oss snakker de om hvor nusselig lite hus vi har. Hehe, de har aldri spurt etter fatet da. Rimelig tydelig at vi ikke har det, for det ville ikke fått plass noe sted.

• Liker 9
Skrevet

Mye av grunnen til at folk lager og gir slike rare greier er alle artiklene i blader og på nett som pusher på med lovord om at ingenting er bedre enn en gave man har laget selv fordi det er såååå personlig og viser at man har lagt ned tid og kjærlighet blablabla Håper ikke vi får noe slikt i vårt bryllup :fnise:

Tja, folk er forskjellige. Jeg elsker hjemmelagde gaver, og jeg ville satt pris på om noen hadde brukt tid på å lage en gave til meg. Uansett om det var sprayede hestesko eller glitrende bøker.

Folk mener det jo bare godt ved å lage disse gavene. Hvis man absolutt ikke vil ha det får man heller skrive på gavelista at hjemmelagde ting ikke er ønskelig. Bedre det enn å sitte å gjøre narr av dem i ettertid.

• Liker 3
Skrevet

Huff, nå blir jeg nok ikke før om en god del år frem i tid, men nesten så jeg allerede nå må lage en liste med ting vi ikke ønsker oss og slenge med invitasjonene :fnise: ( :ironi: sånn just in case...)

Masse rart folk finner på å gi der ute, jeg skjønner ikke hva de tenker på. Som det ble nevnt tidligere i tråden, når man ser på ønskelisten hva brudeparet ønsker seg, så får mann en ide om stil. Hvorfor i alle dager velger folk da å kjøpe noe helt annet som ikke en gang er sammenlignbart? Å det å kjøpe noe du selv vil ha i stede for det som er ønsket? Latterlig...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt offtopic, men jeg og tre venninner drakk ett glass rødvin hver for noen mnd'er siden. Vi lovde våre respektive dyrt og hellig å holde oss i skinnet (fordi vi er plagsomme når vi er høye på rødvin) og fant ut at en flaske fikk plass i hver av de 6 oversize vinglass-lysestakene min venninne hadde i vinduet. Etter en runde i oppvaskmaskinen tok vi nøysomt ett eneste glass hver. :briller:

Yeah right, sett litt mye på cougar town eller?

• Liker 5
Gjest Tirkes
Skrevet

Var derfra min venninne fikk ideen! :)

• Liker 4
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Du tror ikke virkelig at det eneste store vinglasset i hele verden er på cougar town settet? Det finnes nok flere :skratte:

• Liker 5
Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg tror AB kanskje er sår fordi jeg ikke oppgav referanse til denne smått geniale ideen. Man er jo ikke original må vite.

Øverste del av signaturen min er fra Sinfest, forresten. Så ingen tar meg for plagiat. :fnise:

• Liker 8
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Oi det er kjekt å vite, nå vet jeg at hver gang jeg gjør noe som er gjort i en tv-serie først så må jeg kredittere serien!

Vel nå skal jeg koke kaffe.

Det gjorde de i en episode av Frasier også.

• Liker 28
Skrevet

Likte boka jeg :)

Det jeg syntes er litt morsomt, er at jeg har fikk masse bryllupsgaver folk ikke har brukt, da jeg flytta:P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...