Gå til innhold

Rareste byllupsgaven....

Fremhevede innlegg

Gjest Blondie65
Skrevet

Den merkeligste gaven vi fikk var en plastflaske med brut.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En venninne fik en bokdekorasjon til sitt bryllup, som både hun og mange andre grøsset av....

Var en litt stor, gammel bok som var lagt åpen på bordet. De midterste sidene var foldet inni hverandre sånn at de dannet en slags rosett.

Så var den pyntet med gullglitter og gull-lim, tørkede blomster og diverse.....

Vet ikke om jeg får limt inn riktig link her nå, men prøver. Dette var eneste bildet jeg fant på nett av dette, og denne er flott i forhold til den venninnen min fikk! :daane:

bok

Denne boken fikk faktisk besteforeldrene mine i julepresang for et par år siden, av en kvinnelig skikkelse som påsto hun hadde lagd den selv :ler:

• Liker 2
Skrevet

Den merkeligste gaven vi fikk var en plastflaske med brut.

En plastflaske med hvafforno? :gjeiper:

Skrevet

Vi er ateister, så den rareste gaven vi fikk var en bibel. Den gikk i søpla gitt....

• Liker 9
Gjest grønnfi
Skrevet

Vi er ateister, så den rareste gaven vi fikk var en bibel. Den gikk i søpla gitt....

OT men ha ha ha. Hva er det med folk og trangen til å frelse ved enhver anledning.

Datteren min som ble konfirmert humanistisk fikk hele 2 bibler i gave.

• Liker 8
Gjest grønnfi
Skrevet

Når jeg tenker meg om fikk faktisk vi også en heller merkverdig gave da vi gifta oss tidlig på 90 tallet.

En kaffetrakter som var brukt (sikkert ikke så fryktelig mye da siden de valgte å gi den videre)

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Vi fikk ei stasjonsklokke..en sånn som henger ut i fra veggen, gedigen, hvor i all verden skal vi henge den?

Da svogeren min gifta seg ifjor ga svigermor dem et barskap i tre, formet som en gigantisk ølseidel...

Gjest padawan
Skrevet

da håepr jeg dere giftet dere borgelig.

Skrevet

Selvsagt.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, tror du ateister gifter seg i kirka?

• Liker 1
Skrevet

Haha, tror du ateister gifter seg i kirka?

Det veit eg fleire ateistar som har gjort.

• Liker 5
Skrevet

Glad jeg ikke har noe og tilføye her...

Men til dere andre:

:troest:

• Liker 1
Skrevet

Vi fikk ei stasjonsklokke..en sånn som henger ut i fra veggen, gedigen, hvor i all verden skal vi henge den?

du kan gi den til meg, jeg er kjempeglad i sånne stajonsklokker, hvor større hvor bedre! :)

Jeg er veldig fornøyd med gavene i vårt bryllup, men av noen (er fortsatt usikker på hvem, de som holdt på med gavebordet gjorde en ganske middelmådig jobb) fikk vi "dopapir for trengende millionærer", altså dopapir som så ut som tusenlapper. Wow..

Vi ønsket oss også hardangerbestikket Tuva, men av bestemoren til mannen min så fikk vi en koffert som var fylt med bestikk til 12 stk, og alt mulig annet. Det var veldig fint, og lignet på Ramona bestikket fra Hardangerbestikk. Det satte oss i en liten "knipe" da vi ikke trenger to "finbestikk", men det var tydelig at bestemorbestikket ikke var ekte vare, altså: Det hadde vært umulig for oss å bytte det inn. Så det endte med at vi byttet inn Tuvabestikket, noe som var like greit, for da fikk vi en 5000 kr til å kjøpe mer servise for :)

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Som tidligere ansatt hos Christiania GlasMagasin har jeg hjulpet en del kunder med å kjøpe bryllupsgaver. Det varr utrolig mange som kikket på ønskelista og fordi de selv ikke likte noe av det som stod på lista kjøpte de noe helt annet (og nei, det hadde ikke med pris å gjøre, tingene de kjøpte var oftest dyrere enn det billigste på lista). Noen eksempler:

Brudeparet ønsket seg et helt enkelt, hvitt servise. Ikke noe mønster eller dill-dall. Dette synes brudens bestemor var helt forferdelig (noe så trist!!!) og kjøpte dette kaffeserviset til 6 personer. Samme form, men med koselig blomsterdekor. Pussig nok kom brudeparet og byttet det!

En periode var det veldig mange som ønsket seg dette serviset fra Villeroy & Boch. Det var det mange som synes var litt vel spesielt og valgte å heller kjøpe ting etter egen smak. Hva for folk til å tro at dette eller dette faller i smak hos noen som ønsker seg dette serviset?

Kan se for meg at mottakerene måtte sette opp et litt anstrengt ansikt når de takket for gaven. Disse gavene lignet ikke litt heller, de var jo rake motsetninger :skratte:

Gjest Nanne70
Skrevet

En av gavene vi fikk, var en oppblåsbar krokodille (sånn stor badeleke), to sett sjokkrosa armringer, 2 miniflasker ouzo og noe annet småtteri som jeg ikke husker helt, da vi giftet oss i Hellas. Syntes det var kjempemorsomt :)

Gjest *Maja*
Skrevet

Svigerfar gav oss en liten fuglekikkert...og en lommekniv...som var brukt :fnise: Greit nok om vi var camperer og fuglekikkere; Noe vi da altså ikke er :skratte:

Nå skal han ha kred for at han faktisk betalte Bryllupsreisen, så vil jo si det var den virkelige gaven, men skjønte ikke helt symbolikken med kikkerten og kniven... :danser:

Skrevet

Svigerfar gav oss en liten fuglekikkert...og en lommekniv...som var brukt :fnise: Greit nok om vi var camperer og fuglekikkere; Noe vi da altså ikke er :skratte:

Nå skal han ha kred for at han faktisk betalte Bryllupsreisen, så vil jo si det var den virkelige gaven, men skjønte ikke helt symbolikken med kikkerten og kniven... :danser:

For at du skal passe på mannen med haukeblikk?

For at han skal forsvare sin viv med nebb og klør?

Han synes du er en burugle?:skratte:

• Liker 4
Gjest *Maja*
Skrevet

For at du skal passe på mannen med haukeblikk?

For at han skal forsvare sin viv med nebb og klør?

Han synes du er en burugle?:skratte:

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...