Gå til innhold

Hva får deg til å stoppe ved en vindusutstilling?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er litt nyskjerrig på hva som får dere til å stoppe opp ved en vindusutstilling. Jeg stopper gjerne opp ved litt sjokkerende vinduer.

Hva må til for å få dere til å stoppe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ren design og spennende farger får meg til å stoppe!

Overfylte, rotete vinduer går jeg kjapt forbi.

Skrevet

Lekre klær som ikke forsvinner i rot.

Gjest Anonymous
Skrevet

Helt enig med Litago!

Er utdanna dekoratør og det er noe du lærer tidlig i utdannelsen, det Litago nevner.

Skrevet

Spenstige farger får meg til å stoppe. Og "rene" utstillinger uten for mye dill. Synes de har mange fine på Glassmagasinet i Oslo.

Skrevet
Spenstige farger får meg til å stoppe. Og "rene" utstillinger uten for mye dill.

Enig der.

Fine farger, for seg gjorte varer o.l.

Så et "no-no" i går:

I utstillingvinduet hadde de kledd på to dokker i butikken sine klær.

Rundt der hadde de vikkla lysslynger som blinka i glorete farger.

:kvalm:

Skrevet

Stilige klær som får meg til å tenke "Sånn vil jeg også se ut". Enkelt utstilt, ja, uten for mye krimskrams rundt.

Eller bøker utstilt hos bokhandleren.. Eller vinduer hos bakeren med kjempegode kaker og boller. Nam..

Skrevet

Alt som er VAKKERT og preget av profesjonalitet fanger oppmerksomheten min. Harmoniske farger eller komlementærkontraster, vakre tekstiler, uvanlige dekorasjoner, ofte minimalistisk, rent design og spennende, nye løsninger.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Jeg stopper opp hvis jeg i øyekroken ser noe jeg liker, enten det er klær, sko, en veske eller en kjempesøt bamse for den del. Og jeg stopper opp hvis det er fine "tema-utstillinger" f.eks påskepynt i vinduet, julepynt, fine høstblader om høsten, blomster om sommeren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...