Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #1 Skrevet 13. november 2003 Er litt nyskjerrig på hva som får dere til å stoppe opp ved en vindusutstilling. Jeg stopper gjerne opp ved litt sjokkerende vinduer. Hva må til for å få dere til å stoppe?
Litago Skrevet 13. november 2003 #2 Skrevet 13. november 2003 Ren design og spennende farger får meg til å stoppe! Overfylte, rotete vinduer går jeg kjapt forbi.
Anna Lovinda Skrevet 13. november 2003 #3 Skrevet 13. november 2003 Lekre klær som ikke forsvinner i rot.
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #4 Skrevet 13. november 2003 Helt enig med Litago! Er utdanna dekoratør og det er noe du lærer tidlig i utdannelsen, det Litago nevner.
Gjest lmari Skrevet 14. november 2003 #5 Skrevet 14. november 2003 Spenstige farger får meg til å stoppe. Og "rene" utstillinger uten for mye dill. Synes de har mange fine på Glassmagasinet i Oslo.
MarianneE Skrevet 15. november 2003 #6 Skrevet 15. november 2003 Spenstige farger får meg til å stoppe. Og "rene" utstillinger uten for mye dill. Enig der. Fine farger, for seg gjorte varer o.l. Så et "no-no" i går: I utstillingvinduet hadde de kledd på to dokker i butikken sine klær. Rundt der hadde de vikkla lysslynger som blinka i glorete farger.
bluebird Skrevet 15. november 2003 #7 Skrevet 15. november 2003 Stilige klær som får meg til å tenke "Sånn vil jeg også se ut". Enkelt utstilt, ja, uten for mye krimskrams rundt. Eller bøker utstilt hos bokhandleren.. Eller vinduer hos bakeren med kjempegode kaker og boller. Nam..
la Flaca Skrevet 16. november 2003 #8 Skrevet 16. november 2003 Alt som er VAKKERT og preget av profesjonalitet fanger oppmerksomheten min. Harmoniske farger eller komlementærkontraster, vakre tekstiler, uvanlige dekorasjoner, ofte minimalistisk, rent design og spennende, nye løsninger.
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. november 2003 #10 Skrevet 16. november 2003 Jeg stopper opp hvis jeg i øyekroken ser noe jeg liker, enten det er klær, sko, en veske eller en kjempesøt bamse for den del. Og jeg stopper opp hvis det er fine "tema-utstillinger" f.eks påskepynt i vinduet, julepynt, fine høstblader om høsten, blomster om sommeren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå