AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Jeg trenger anbefaling av gode produkter når det gjelder å dekke over arr. Jeg har et ganske stort tykt arr etter kviseklemming. Det vil jo uansett synes, men ønsker å dempe rødheten av det. Synes dette arret er veldig sjenerende og vil helst skjære det bort, men har fått beskjed om at det vil komme tilbake og bli enda større. Har noen en god consealer å anbefale? Bryr meg egentilig ikke om hvor mye den koster, men den må være GOD.
Gjest Jay Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 For å jevne ut rødfargen kan du bruke en concealer med grønnskjær i, før du har hudfarget concealer/foundation over. Skal tenke litt over hva jeg kan anbefale..
Gjest Ruccola Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 jeg har denne http://projectvanity.i.ph/blogs/projectvanity/2009/01/15/review-artdeco-camouflage-cream-concealer/ Er kjempefornøyd, og den dekker bådde arr og aktive, røde kviser Husker ikke fargen på min, men fikk hjelp fra damen i butikken
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 Tusen takk for svar, denne skal jeg sjekke ut i morgen, har de ArtDeco over alt tro? Jeg har jo sett merket, men jeg skal nok finne ut hvor de selger det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå