AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Jeg farget øyenbrynene mine for første gang, og de ble så ufattelig mørke helt grusomt når jeg har blondt hår! Er det noe som hjelper for å lysne brynene?
Betty2 Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 har du prøvd å dusje? jeg gjorde det samme, farge lysnet litt etter en dusj, og et par dager
chikako Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 Hvis det ikke funker å vaske det av, så kan man bleke med f.eks sitronsaft. Bare pass på å ikke få det i øynene!
Gjest Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 Gni aske inn i øyenbrynene, bruk en skrubb (øyenbrynene dine tåler å bli skrubba litt hardt en gang eller to..), "skrubb" dem med en q-tips full av sitronsaft og dusj, dusj, dusj. Og husk at det gjerne ser bedre ut enn du tror. I allefall iblant.
Eske Skrevet 14. juni 2011 #5 Skrevet 14. juni 2011 Enig med Lille Måne! Og du, bare bruk litt heftig øyesminke de neste dagene, for det tar ikke mer enn det før fargen blekner og blir mer normal :-) (Mine blir nemlig så godt som alltid for mørke de første dagene etter farging, og deretter perfekte!)
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #6 Skrevet 14. juni 2011 Takk for svar Har hverken sitron eller aske, så får dra til butikken i morgen og hamdstre sitron
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #7 Skrevet 15. juni 2011 TS her. Gikk til innkjøp av sitron, og har skrubbet og skrubbet. Øyenbrynene er fortsatt kullsvarte! Søren heller Tør jo ikke gå ut av huset. Flere forslag?
Sulosi Skrevet 15. juni 2011 #8 Skrevet 15. juni 2011 Huff, samme skjedde med meg sist. Skulle forsøke ett nytt merke og så ble litt brunt til kullsort :gjeiper: Jeg vokset øynebrynene og det hjalp. Om du ikke kan vokse selv kan du nappe slik at de blir litt smalere. Ellers kan du ringe en salon/frisør og be om å få det gjort.
Eske Skrevet 15. juni 2011 #9 Skrevet 15. juni 2011 Eller så kan du bruke litt mørkere øyesminke og øve deg på å gå ut døra selv om du ikke føler deg perfekt i noen dager (Og tro meg, jeg skjønner at det er kjipt altså, jeg så ut som om jeg hadde to svarte LARVER over øynene, men jeg overlevde. Helt sant!) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå