Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg farget øyenbrynene mine for første gang, og de ble så ufattelig mørke :( helt grusomt når jeg har blondt hår! Er det noe som hjelper for å lysne brynene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd å dusje? jeg gjorde det samme, farge lysnet litt etter en dusj, og et par dager :)

Skrevet

Hvis det ikke funker å vaske det av, så kan man bleke med f.eks sitronsaft. Bare pass på å ikke få det i øynene!

Skrevet

Gni aske inn i øyenbrynene, bruk en skrubb (øyenbrynene dine tåler å bli skrubba litt hardt en gang eller to..), "skrubb" dem med en q-tips full av sitronsaft og dusj, dusj, dusj. :fnise: Og husk at det gjerne ser bedre ut enn du tror. I allefall iblant. :sukk:

Skrevet

Enig med Lille Måne! Og du, bare bruk litt heftig øyesminke de neste dagene, for det tar ikke mer enn det før fargen blekner og blir mer normal :-) (Mine blir nemlig så godt som alltid for mørke de første dagene etter farging, og deretter perfekte!)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :)

Har hverken sitron eller aske, så får dra til butikken i morgen og hamdstre sitron :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Gikk til innkjøp av sitron, og har skrubbet og skrubbet. Øyenbrynene er fortsatt kullsvarte! Søren heller :( Tør jo ikke gå ut av huset.

Flere forslag? :sjenert:

Skrevet

Huff, samme skjedde med meg sist. Skulle forsøke ett nytt merke og så ble litt brunt til kullsort :gjeiper:

Jeg vokset øynebrynene og det hjalp. Om du ikke kan vokse selv kan du nappe slik at de blir litt smalere. Ellers kan du ringe en salon/frisør og be om å få det gjort. :klemmer:

Skrevet

Eller så kan du bruke litt mørkere øyesminke og øve deg på å gå ut døra selv om du ikke føler deg perfekt i noen dager :)

(Og tro meg, jeg skjønner at det er kjipt altså, jeg så ut som om jeg hadde to svarte LARVER over øynene, men jeg overlevde. Helt sant!)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...