Nuffen Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Hei ! Sikkert et dumt spørsmål for noen av dere, men jeg aner ikke, så jeg må bare spørre: holder vannfast mascara seg også når man bader, tenker da både på i sjøen og i basseng? Jeg har tidligere bare brukt det i begravelser, bryllup og i andre situasjoner hvor det er fort gjort at det kommer noen tårer...
Gjest Heloise Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Kommer jo an på den vannfaste mascaraen, men Loreal og IsaDora sin holder i tykt og tynt på meg i hvertfall. Men hvis du bruker vippetang kan det hende vippene "flater ut" litt men ikke nødvendigvis.
Jade Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 (endret) Du må nesten prøve på deg selv. På meg holder ingenting, uansett hvor vannfaste de er. Men jeg har ganske sære vipper, tror jeg. Endret 14. juni 2011 av Jade
Nuffen Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2011 Takk for svar . Hm... Vet ikke om jeg skal bli overrasket eller ikke. Litt rart at ikke all vannfast mascara holder når man bader (hva er vitsen, da, lissom..?), men samtidig ikke så rart, i og med at det kan bli voldsomt med vann rundt øynene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå