Gjest stillness Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Har kun en uke i sommer og da har jeg lyst til å reise et sted sammen med samboeren min. Vi er ikke interessert i typiske turiststeder med masse fest og tull,men det kan jo gjerne være muligheter for å ta seg en tur ut om man vil det.Sol og bading er vi også interessert i.God mat er også viktig. Har sett litt på Spania og Hellas,men er ikke sikker.Vi har vært på Mallorca før og der likte vi oss veldig godt,men jeg er litt interessert i Hellas også.Bare vet ikke hvor Noen som har noen tips?
Adele Leyha Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Chalkidiki i Hellas. Der er det rolig, omtrent ikke turister, bare lokal befolkningen som du glir inn blant, hvis du søker en rolig og avslappet ferie. God mat lager de, flere små lokale spisesteder å velge mellom. Typisk at hele familien arbeider der. Hyggelige mennesker. Bra bademuligheter, veldig klart turkis vann, og sandbunn. Tror det var ranket som den 6. beste stranden i Europa hvis jeg ikke husker feil. Var 1 uke på ferie der i fjor sammen med samboern min. Veldig fornøyd! :-) hilsen Adele Leyha
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 Jeg liker meg bedre i Spania enn i Hellas. I Spania er ofte hotellene bedre. Har bodd på flere hoteller i Hellas uten AC og det er grusomt når det er 40 grader ute. Får ikke sove om natta! Liker heller ikke den praksisen de har i Hellas at man ikke kan kaste dopapir i do, men må kaste det i en søppelbøtte. Maten er også bedre i Spania, maten i Hellas bader ofte i olje og de er sparsommelige med krydderet.
Skylines Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 Fig Tree Bay i Kypros er bra. Rolig sted kun 20 min fra Aiya Napa.
voff_voff Skrevet 16. juni 2011 #5 Skrevet 16. juni 2011 Jeg liker meg bedre i Spania enn i Hellas. I Spania er ofte hotellene bedre. Har bodd på flere hoteller i Hellas uten AC og det er grusomt når det er 40 grader ute. Får ikke sove om natta! Liker heller ikke den praksisen de har i Hellas at man ikke kan kaste dopapir i do, men må kaste det i en søppelbøtte. Maten er også bedre i Spania, maten i Hellas bader ofte i olje og de er sparsommelige med krydderet. Hæ??? Er det virkelig vanlig?? Har hatt veldig lyst til å dra til Hellas frem til nå, men nå ble jeg usikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå