AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #1 Del Skrevet 14. juni 2011 Vi skal ha marinert kalkunfilèt til middag i dag.. Har aldri laget noe med kalkun før... Hvordan steker dere den? På panna eller inne i ovnen? Og hvor lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 14. juni 2011 #2 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg pleier å steke i panna, som oftest (om det er de litt mindre stykkene som jeg tenker på du mener). Om jeg skal steke i ovnen, pleier jeg å steke "skorpe" i panna, for så steke resten i ovnen. Om det er disse store, pleier jeg å steke i ovnen på ca 160/70 grader, steketid avhenger av størrelse. Pleier å steke til den er på kalkuntemperatur på tempmåleren Husker ikke i hodet hvor mange grader det er, men det finner du sikkert om du søker på google. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #3 Del Skrevet 14. juni 2011 Bra fremgangsmåte her: http://millasmat.com/middag/helstekt-kalkunfilet/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dobby Skrevet 14. juni 2011 #4 Del Skrevet 14. juni 2011 Eg steiker den som regel i omnen, på same måte som ei vanleg steik. (Hugs steiketermometer!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 14. juni 2011 #5 Del Skrevet 14. juni 2011 Tilbereder kalkunfileter på samme måte som kyllingfileter, men om de er mye større enn kyllingfiletene så trenger de jo selvfølgelig litt ekstra tid bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå