Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som pleier å være på Coyntryfestivalen i Seljord?

Trenger tips på hvor det kan lønne seg å overnatte. Leie hytte eller ligge på campingplassen. Er det langt å gå fra hytttene? Andre ting jeg bør tenek på?

Syns forresten det er sinnsykt dyrt. 1850 pr. person!! Og da kommer mat, drike og overnatting i tillegg. Blir en dyr helg dette her.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg og min gjeng pleier det.

Vi sover da bare i telt fordi vi har bestilt plass på campingen. Jeg vil si at du bør sjekke snarest om det fremdeles er noen hytter ledig, fordi folk kommer langveisfra og booker ofte opptil 1 år i forveien pga det er så populært! Tror det meste av hytter etc er fullt...

Så kanskje du må booke festivalpass som er inkl camping. Om du booker for 2 personer får du 3x3 meter å ha telt og bil på f.eks, det er ganske stor plass =)

Du velger jo om du vil dra eller ikke for de pengene. Jeg er student og betaler disse pengene med glede fordi denne uka er den artigste uka jeg har hele året. Så sosialt, koselig folk, mye rart som skjer og konserter. Det er absolutt verdt det for meg. Nå kjøper ikke jeg mat der hele tiden, jeg tar med meg vannkoker og mye rett i koppen, pølser og pølsebrød, knekkebrød med nugatti f.eks. Tar med mye hjemmefra. Strøm får du jo , det er aggregat overalt til å koble inn om du skal være diva og bruke rettetang f.eks :P

Om du har en litt åpen holdning så kommer du til å få det gøy!! JEg gleder meg som en unge =)

AnonymBruker
Skrevet

De 1850 er for alle dagene, men finner ikke priser på nettsidene hvis man bare skal inn der noen timer en av dagene. Går det ikke an det kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ringe og høre. Jeg vet ikke hvordan det fungerer =)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ringe og høre. Jeg vet ikke hvordan det fungerer =)

Har sendt mail og prøvd å ringe. Ikke svar ennå. De har vel mye å gjøre om dagen :)

AnonymBruker
Skrevet

OK, lykke til =)

Nå vet jeg ikke om du er noe festivalmenneske, men jeg vil bare si at det å være på campen og mange folk rundt er noe av stemningen for mange så det anbefaler jeg deg! Du kan også lære deg linedans :P

Håper du koser deg der oppe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...