Gjest Uglefot Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Prøver å få vekk litt mage med sunn mat og daglig trim. Men nå går jeg bare rundt og er konstant sulten, og det er jo ikke det jeg vil.. Spiser rugsprø både til frokost og kvelds og så spiser jeg selvfølgelig middag.Men det er vel frokosten og kveldsmaten som er for lite tror jeg..gidder ikke å sitte å spise en hel pakke med rugsprø til hvert måltid heller men vet da søren hva jeg skal spise som gjør meg mett i mer enn 30min. Forslag?
Gjest Loveheartx Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Oi... Spiser du kun rugsprø + middag hver dag? Hvor mange rugsprø spiser du da? Man trenger jo 5-10 stk for å bli mett av de tynne greiene der! Selv om man er på slankern så skal man ha i seg en del mat. Det er ikke rart du føler deg mye sulten. Forslag til mettende mat: - Ordentlig grovt brød (ingers rugbrød for eksempel) - Havregrøt - Omelett - Naturell yoghurt med bær og frukt - Salat med masse grønnsaker, kylling, laks, tunfisk, fetaost, grov pasta, egg... Ikke alt samtidig kanskje
Gjest Uglefot Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 Oi... Spiser du kun rugsprø + middag hver dag? Hvor mange rugsprø spiser du da? Man trenger jo 5-10 stk for å bli mett av de tynne greiene der! Selv om man er på slankern så skal man ha i seg en del mat. Det er ikke rart du føler deg mye sulten. Forslag til mettende mat: - Ordentlig grovt brød (ingers rugbrød for eksempel) - Havregrøt - Omelett - Naturell yoghurt med bær og frukt - Salat med masse grønnsaker, kylling, laks, tunfisk, fetaost, grov pasta, egg... Ikke alt samtidig kanskje huff ja,holdt på med akkurat dette i bare en liten uke men akk såååå suuuuulteeeeeen! Takk for tips
Djungelvrål Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 Prøver å få vekk litt mage med sunn mat og daglig trim. Men nå går jeg bare rundt og er konstant sulten, og det er jo ikke det jeg vil.. Spiser rugsprø både til frokost og kvelds og så spiser jeg selvfølgelig middag.Men det er vel frokosten og kveldsmaten som er for lite tror jeg..gidder ikke å sitte å spise en hel pakke med rugsprø til hvert måltid heller men vet da søren hva jeg skal spise som gjør meg mett i mer enn 30min. Forslag? Egg, nøtter, vannmelon og andre frukter med lite karbo, ertebelger, rå gulrøtter, hob-nobs (hummer-sticks), skyr, lett-yougurt. Jeg gikk ned 4 kilo ved å knaske disse tingene mellom måltidene. Spiste så mye jeg ville av det. I tillegg til å spise mindre snop, poteter, brød, ris, melk.
Gjest Uglefot Skrevet 14. juni 2011 #5 Skrevet 14. juni 2011 Egg, nøtter, vannmelon og andre frukter med lite karbo, ertebelger, rå gulrøtter, hob-nobs (hummer-sticks), skyr, lett-yougurt. Jeg gikk ned 4 kilo ved å knaske disse tingene mellom måltidene. Spiste så mye jeg ville av det. I tillegg til å spise mindre snop, poteter, brød, ris, melk. Når du nevner nøtter,tenker du da på nøtter uten salt og annet tull? og hva iall verden er ertebelger? Haha morsomt ord iallefall Hob-nobs, er det nesten samme som crabsticks?
Djungelvrål Skrevet 14. juni 2011 #6 Skrevet 14. juni 2011 Ja sukkerterter i belg, ligger i pose i grønnsaksdisken, ja hob-nobs ligger i frysedisken og ligner crabsticks men er myyye bedre. Kjøp usaltede nøtter. Får de gjerne i blandingsposer. Unngå peanøtter.
Gjest Uglefot Skrevet 14. juni 2011 #7 Skrevet 14. juni 2011 Ja sukkerterter i belg, ligger i pose i grønnsaksdisken, ja hob-nobs ligger i frysedisken og ligner crabsticks men er myyye bedre. Kjøp usaltede nøtter. Får de gjerne i blandingsposer. Unngå peanøtter. Ahaaa Tror det blir enda en runde på butikken straks..
Djungelvrål Skrevet 14. juni 2011 #8 Skrevet 14. juni 2011 Funket ihverfall på meg, nøtter er mettende. Holder på å motivere meg opp til å starte pån igjen. Er ikke vanskelig når man er i gang. Føler jeg får mer energi, flatere og mindre oppblåst mage, finere hud. Men må unne meg litt godt av og til og er vi bedt på god søndagsmiddag spiser jeg gjerne godt med poteter og tar med kake til dessert
Redbull Skrevet 14. juni 2011 #9 Skrevet 14. juni 2011 Du går ikke sulten på lavkarbo! Jeg bare sier det 4
Gjest Uglefot Skrevet 14. juni 2011 #10 Skrevet 14. juni 2011 Du går ikke sulten på lavkarbo! Jeg bare sier det Hører rykter om det ja,det er bare det at jeg vet ikke om jeg har selvdisiplin til det :gjeiper: Og så må jo ALT planlegges så mye (i begynnelsen iallefall) Og jeg som alltid har kunnet spist det jeg ville. Det skjedde noe rart med kroppen min etter at jeg ble 25,26,27. Plutselig la jeg på meg Men kun rundt magen..og så fikk jeg lovehandles! Jeg har hender som fungerer som lovehandles bokstavelig talt og det er nok! Ok,det ble litt gnåling dette...lallalala
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #11 Skrevet 14. juni 2011 Prøver å få vekk litt mage med sunn mat og daglig trim. Men nå går jeg bare rundt og er konstant sulten, og det er jo ikke det jeg vil.. Spiser rugsprø både til frokost og kvelds og så spiser jeg selvfølgelig middag.Men det er vel frokosten og kveldsmaten som er for lite tror jeg..gidder ikke å sitte å spise en hel pakke med rugsprø til hvert måltid heller men vet da søren hva jeg skal spise som gjør meg mett i mer enn 30min. Forslag? Poenget er å få i seg nok protein og fett, så ha masse pålegg på rugbrøda dine. TA mye pølse og grønnsaker på brødet. TA mye makrell i tomat på med salat og agruk på. Ta mye salami med masse avokado oppå. Lag deg en stor omelett eller 3 egg og bacon med ruccola på - mmm! Man blir mett av å spise fett og protein i tillegg til grønnsaker.
Redbull Skrevet 14. juni 2011 #12 Skrevet 14. juni 2011 Er ganske vanlig t det blir vanskeligere å holde en ast figur med alderen da
Redbull Skrevet 14. juni 2011 #13 Skrevet 14. juni 2011 Er ganske vanlig t det blir vanskeligere å holde en ast figur med alderen da
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #14 Skrevet 14. juni 2011 Ser Liqoruce, eller hva vedkommende kaller seg, anbefaler hob-nobs. Hob-nobs og crabsticks er mye det samme, vann, mel, masse tilsetningstoffer, og litt kjøtt av fisk, krabbe, hummer og hva mer de tilsetter der. Fraanbefaler deg den på det sterkeste, spis heller ekte krabbe og hummer om du vil ha det, finner det i ferskvaren
Gjest Uglefot Skrevet 14. juni 2011 #15 Skrevet 14. juni 2011 Er ganske vanlig t det blir vanskeligere å holde en ast figur med alderen da Oppdaga det ja gitt...blæææh
Ethereal Skrevet 14. juni 2011 #17 Skrevet 14. juni 2011 Hvis du bor i en by hvor de har Baker Hansen eller Godt Brød, så anbefaller jeg deg å kjøpe brød derfra. Hos Baker Hansen spurte jeg om de hadde et brød som mettet godt, og da fikk jeg et som fungerer helt supert. Blir skikkelig mett av bare èn brødskive, og med to så holder sulten seg unna leeeenge.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #18 Skrevet 16. september 2014 Hvis du bor i en by hvor de har Baker Hansen eller Godt Brød, så anbefaller jeg deg å kjøpe brød derfra. Hos Baker Hansen spurte jeg om de hadde et brød som mettet godt, og da fikk jeg et som fungerer helt supert. Blir skikkelig mett av bare èn brødskive, og med to så holder sulten seg unna leeeenge. Anonymous poster hash: 19c5c...938
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #19 Skrevet 16. september 2014 Hvis du bor i en by hvor de har Baker Hansen eller Godt Brød, så anbefaller jeg deg å kjøpe brød derfra. Hos Baker Hansen spurte jeg om de hadde et brød som mettet godt, og da fikk jeg et som fungerer helt supert. Blir skikkelig mett av bare èn brødskive, og med to så holder sulten seg unna leeeenge. Hvilket brød var det da?? Anonymous poster hash: 19c5c...938
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå