Gå til innhold

Jeg skal gifte meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, jeg må bare rope det til hele verden :)

Ble ganske overrasket da samboeren min fridde i går(hadde trodd at han kanskje ville gjøre det når vi er på ferie i sommer), men sitter nå her med en diamantring på fingeren. Spesiallaget til meg av en gullsmed han har som kunde på jobben sin. Fornøyd? JEPP :biggrin: Så nå blir det bryllup til vinteren(hjelp!). Må bare finne ut hvor vi skal ha det, men blir nok på hans hjemplass da han ikke liker kirken "min". Den har ikke en typisk kirkeform akkurat. Nå blir det mye planlegging i sommer merker jeg, men har jo egentlig ikke dårlig tid heller. Jaja, man vil jo at alt skal være perfekt :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer, så koselig :)

Skrevet

Gratulerer! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Gratulerer så mye! :klemmer:

Gjest Pjuskelusk
Skrevet (endret)

Gratulerer så mye!! :klemmer:

Er du en sånn som har tenkt på bryllupet i lang tid og har planene klare? Jeg gifter meg om 2 uker, og er veldig i bryllupsmodus og elsker å høre om andres bryllup også :gjeiper:

Endret av Pjuskelusk
Skrevet

Søstra mi gifta seg for en uke siden og vi har snakka mye om åssen vi vil at vårt eget bryllup skal være, så har tenkt endel på det(uten at jeg noensinne kommer til å innrømme det ovenfor samboeren min). Veit ca hva slags kjole jeg ønsker meg og hvilke farger vi kan bruke. Og så har jeg lest det jeg har funnet om andre som har hatt vinterbryllup og fått litt ideer derfra. Men det var samboeren min som ville gifte seg allerede nå til vinteren så han har nok tenkt litt på det han også. Utsatte å fri til søstra mi var ferdig med bryllupet for å ikke stjele oppmerksomhet fra dem(de kunne blitt litt snurt). Og det var han som begynte å skrive gjesteliste i går :) Nå reiser vi snart til USA, og skal kjøpe ringer der siden det er endel billigere. Blir nok endel planlegging i sommer siden jeg har ferie og så kan vi bare kose oss med resten gjennom høsten og vinteren :)

Gjest Pjuskelusk
Skrevet

Hrøes bra ut! Kos deg masse med planleggingen i sommer, og følg mitt råd (som jeg ikke har fulgt...): Bruk tiden du har til rådighet. Ikke gjør alt siste mnd. Kos deg med forberedelsene, i stedet for å stresse.

Masse lykke til!!

Gjest anonym12345
Skrevet

Gratulerer så masse:) Lykke til me alle planlegging:)

Hvor gamle er dere?:)

Skrevet

Jeg er 25, han er 29. Slik der ser ut nå gifter vi oss nøyaktig en uke før jeg fyller 26.

Har holdt av kirke og lokale som vi skal se på til tirsdag. Det eneste som er litt kjedelig er at det skal være selskap der dagen før så får ikke brukt den dagen til å pynte. Men tror de kunne hjelpe til med å dekke bordet, og er ikke mye annen pynting som trengs. Ble litt skeptisk da, men får snakke med de på tirsdag. Skal spørre presten "min" som jeg har kjent i ti år om han kan holde vielsel selv om det ikke er hans kirke, det samme med organist(jeg er ungdomsleder i en menighet så kjenner jo disse menneskene godt).

Ellers har vi handla damaskduker, 69 pr stk på sparkjøp, og lykter fra IKEA til å ha på bordene. Har også bestilt hvite støvletter(sko til å ha inne har jeg) og funnet cape på ebay. Brudekjole skal jeg få prøvd i august når jeg er tilbake fra ferie, og så skal jeg bestille på millybridal.com. Brudebukett har jeg spurt ei jeg kjenner som er blomsterdekoratør om hun kan lage. Kommer nok til å bruke cateringen som holder til på lokalet, og så får vi begynne å kjøre til Sverige og handle vin og slikt innimellom. Har forresten funnet fotograf(kjenner ei, må bare spørre om hun er ledig) og invitasjoner(Optimalprint). Hehe, er jo nesten ferdig allerede :)

• 1 måned senere...
Gjest Pjuskelusk
Skrevet

Her høres det jo ut som om du er godt på vei allerede :) Jeg tror de fleste får gjort mesteparten av hvertfall de store tingene den første uken som forlovet. Jeg var hvertfall sånn! :fnise:

Skrevet

Hehe, ja er ikke mye stort igjen nå. Sånn bortsett fra å sende ut invitasjoner og sånn da. Kjolen er i boks, og det er nesten nøyaktig 6 mnd igjen. Kjenner at jeg gleder meg, men kommer sikkert til å bli stressa når det nærmer seg :)

Fint å se at det ikke bare var meg som gjorde alt første uka :)

Gjest Pjuskelusk
Skrevet

Ååå, så flink du er! Hvilken kjole har du valgt? Brukt/ny? Bryllup er kjekt! :)

Skrevet

Har valgt denne: http://www.missesdressy.com/4871-dress-mori-p-9604.html

Elsker Mori Lee-kjolene. De skiller seg litt ut samtidig som de selvfølgelig er helt nydelige :) Kjøper den ny da det er en ny modell. Har prøvd å finne kjole på finn.no men etter at jeg fant denne på nettet bestemte jeg meg for den :) Håper å få solgt den etterpå da, så egentlig blir det jo billigere(jada, prøver å gi meg litt mindre dårlig samvittighet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...