Gå til innhold

Menn som går frem for raskt, hva skal man tro?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat vært på date, og det ble både håndholding, holde-rundt og kyss. Det var første daten, midt på dagen, og ikke noe alkohol inne i bildet. Jeg trakk meg unna alle tre tingene, og forklarte at var fordi jeg syntes han gikk frem for fort.

Hva er egentlig greia med å gå så fort frem? Er man da bare betatt av idéen? Man kjenner hverandre tross alt ikke godt nok til å vite hvem hverandre faktisk er.

Jeg synes det hele virker pussig, og merker at jeg ikke har lyst til å følge opp med date nr. 2.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ende opp på en sånn date en gang også! Kjente ikke fyren i det hele tatt nesten når jeg traff han. Alikevel skulle han holde meg i hendene hele tiden når vi satt på en cafe. Selvom jeg førsøkte å gjemme hendene under borkanten så fisket han de opp gjen. Klemme skulle han også.. hver gang jeg sa noe han likte :P Jeg var fryktelig ukomfortabel og forsøkte å avlutte daten ganske raskt. Når vi skulle gå hvert til vårt klemte han meg så hardt og lenge at jeg måtte be han om å slippe! Da jeg kom hjem fikk jeg en tekstmelding der han takket for en fantastisk date, og at han var så glad han hadde truffet meg. Han syntes vi hadde funnet en god kjemi og han gledet seg til han kunne treffe meg igjen! Det var IKKE gjensidig! Ting gikk litt vel for fort for min del..og fyren hadde svært så korte sosiale antenner!

AnonymBruker
Skrevet

:ler: Huff, den høres verre ut enn min :ler:

Jeg er litt skuffet, for jeg likte ham egentlig i utgangspunktet, men nå føler jeg meg liksom skremt bort. Og så vet jeg ikke helt om det er jeg som overdriver, eller om det faktisk er litt pussig. For jeg føler at alarmklokkene mine ringer litt..

Jeg sa jo fra at jeg syntes det var for mye, og han tok det på en fin måte når jeg sa det, men likevel, føler det er urent mel i posen et sted her..

AnonymBruker
Skrevet

Sånn hadde jeg også det på daten min, kyssing (MED tunge!) andre date. Syns det gikk vell for fort og sa i fra, men likevel.. Hva er grunnen til at det skal være sånt?

• Liker 2
Skrevet

Det har jeg også opplevd på en date. Holde rundt meg under filmen og holde hånda mi. På slutten av daten ville han ha et kyss. Men jeg fant ut at han var ikke noen jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med, så jeg avviste han.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, godt å se at det er flere enn meg som reagerer..

Men hva er greia?? Menn?? Har dere noen kloke svar til oss?

TS

Skrevet

Det skader jo ikke med en date til..hvis du følte at du likte fyren! Kanskje han likte deg veldig godt og ikke klarte å holde fingrene unna. Snakk med han om at dere kan ta det litt roligere, men at du gjerne vil se han igjen. Så kan du jo etterhvert vurdere om det er noe du vil satse videre på.

Det at han er litt rask betyr jo ikke nødvendigvis at han ikke er noe å samle på :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har akkurat vært på date, og det ble både håndholding, holde-rundt og kyss. Det var første daten, midt på dagen, og ikke noe alkohol inne i bildet. Jeg trakk meg unna alle tre tingene, og forklarte at var fordi jeg syntes han gikk frem for fort.

Hva er egentlig greia med å gå så fort frem? Er man da bare betatt av idéen? Man kjenner hverandre tross alt ikke godt nok til å vite hvem hverandre faktisk er.

Jeg synes det hele virker pussig, og merker at jeg ikke har lyst til å følge opp med date nr. 2.

Hva tror dere?

Desperasjon.

• Liker 1
Skrevet

Ok, godt å se at det er flere enn meg som reagerer..

Men hva er greia?? Menn?? Har dere noen kloke svar til oss?

TS

Som Steinar sa Desperasjon veldig ofte,menn som er mer

forelsket i konseptet av et forhold/utseendet ditt,enn deg som person.

Snakker fra erfaring,har vært der selv da jeg var i tenårene

og fryktelig naiv og dum...

Mange vet rett og slett ikke bedre i så ung alder.

Ser tilbake på dette idag og skjemmes av det,selv om det er 20år

etter and counting....

Summa Summarum styr unna slike menn (og kvinner)....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Steinar: Ok, desperasjon, kan du utdype? Kan det fungere med en sånn mann?

Han er en litt eldre mann, og jeg er litt over tredve. Føler at dersom jeg hadde vært yngre og med mindre erfaringer ville jeg latt meg sjarmere av ham, men der jeg er nå er jeg egentlig veldig skeptisk. Ikke sjarmert i allefall, og det ble jeg ikke da heller, ettersom jeg trakk meg unna og sa i fra at det gikk for fort.

AnonymBruker
Skrevet

:ler: Huff, den høres verre ut enn min :ler:

Jeg er litt skuffet, for jeg likte ham egentlig i utgangspunktet, men nå føler jeg meg liksom skremt bort. Og så vet jeg ikke helt om det er jeg som overdriver, eller om det faktisk er litt pussig. For jeg føler at alarmklokkene mine ringer litt..

Jeg sa jo fra at jeg syntes det var for mye, og han tok det på en fin måte når jeg sa det, men likevel, føler det er urent mel i posen et sted her..

Stakkars små, sarte, forsiktige, redde, feige, skjøre, rosa vesener dere kvinner er.

Skrevet

Hva er egentlig greia med å gå så fort frem? Er man da

bare betatt av idéen? Man kjenner hverandre tross alt ikke godt nok til å vite hvem hverandre faktisk er.

Følg magefølelsen din!! Den sier deg jo at noe skurrer.... Da gjør det som regel det!

Hva tror dere?

• Liker 1
Skrevet

Følg magefølelsen din! Du kjenner jo at noe skurrer- da gjør det som regel det!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har selv møtt den typen mann. Vi ble kjent via nettdatingside og møttes face to face ca 3 uker etterpå.

I løpet av daten kysset han meg dypt og inderlig og spurte om jeg ville være kjæresten hans?? Wtf?!?!!

Hvorfor han oppførte seg slik aner jeg ikke, og har lurt på det mange ganger! Han var en ekstremt pen og kjekk mann utseendemessig iallefall, så burde ikke vært noen grunn til desperasjon....

• Liker 1
Skrevet

Steinar: Ok, desperasjon, kan du utdype? Kan det fungere med en sånn mann?

Han er en litt eldre mann, og jeg er litt over tredve. Føler at dersom jeg hadde vært yngre og med mindre erfaringer ville jeg latt meg sjarmere av ham, men der jeg er nå er jeg egentlig veldig skeptisk. Ikke sjarmert i allefall, og det ble jeg ikke da heller, ettersom jeg trakk meg unna og sa i fra at det gikk for fort.

Det finnes vel sånn ca 2 ulike muligheter:

1. Han er først og fremst desperat etter sex.

2. Han er desperat etter samboer så han slipper husarbeidet. Og fri tilgang til sex.

Umulig for meg å svare på om det kan fungere for deg med en desperat mann. Men man tenker jo sitt, og det gjør jo du også.

Inntrykket man får av en som oppfører seg desperat, er at han tar hvem som helst bare muligheten byr seg.

Ikke veldig romantisk, spør du meg. På den annen side så er de fleste folk veldig praktisk anlagt.

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars små, sarte, forsiktige, redde, feige, skjøre, rosa vesener dere kvinner er.

Hehe, ja, du sier noe, men vi trenger å være sånn for å unngå å bli sammen med folk som deg skjønner du :) De fleste av oss er nemlig ikke så glad i sånne kommentarer, men liker å bli verdsatt for de vi er, ikke rakket ned på for at vi ikke er som menn :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har selv møtt den typen mann. Vi ble kjent via nettdatingside og møttes face to face ca 3 uker etterpå.

I løpet av daten kysset han meg dypt og inderlig og spurte om jeg ville være kjæresten hans?? Wtf?!?!!

Hvorfor han oppførte seg slik aner jeg ikke, og har lurt på det mange ganger! Han var en ekstremt pen og kjekk mann utseendemessig iallefall, så burde ikke vært noen grunn til desperasjon....

:ler: :ler: :ler:

Hvor gamle var dere?

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ja, du sier noe, men vi trenger å være sånn for å unngå å bli sammen med folk som deg skjønner du :) De fleste av oss er nemlig ikke så glad i sånne kommentarer, men liker å bli verdsatt for de vi er, ikke rakket ned på for at vi ikke er som menn :)

Jeg kommenterer bare hva jeg er, nemlig at dere er redde og feige. Få dere litt guts da, slik vi menn har.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes vel sånn ca 2 ulike muligheter:

1. Han er først og fremst desperat etter sex.

2. Han er desperat etter samboer så han slipper husarbeidet. Og fri tilgang til sex.

Umulig for meg å svare på om det kan fungere for deg med en desperat mann. Men man tenker jo sitt, og det gjør jo du også.

Inntrykket man får av en som oppfører seg desperat, er at han tar hvem som helst bare muligheten byr seg.

Ikke veldig romantisk, spør du meg. På den annen side så er de fleste folk veldig praktisk anlagt.

Ja, var litt denne følelsen jeg fikk. Han kunne tenkt seg dame, jeg kunne tenkt meg kjæreste, ergo vi passer perfekt liksom.. Stikker litt dypere enn det for min del.

Samtidig så er jeg redd for å fordømme han for raskt, han er jo sikkert en hyggelig (desperat) fyr.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommenterer bare hva jeg er, nemlig at dere er redde og feige. Få dere litt guts da, slik vi menn har.

Kanskje du skal finne deg en mann, hvis det er en manns reaksjoner du vil ha ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...