Chrizzy Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 (endret) Hei! Jeg har bestilt meg time til å få satt på extensions i Danmark. Jeg har lest litt om å sette på keratin extensions og det er egentlig ikke mye positivt å lese om dette, limet føles som småstein når man skal sove, folk har skrevet om at de begynner å blø i sår de får? At de mister sitt eget hår og må klippe seg kort. Så er det noen som er helt fornøyd og mener at de slettes ikke har mistet så mye hår eller vært så plaget, ikke enkelt å vite eller bestemme seg for meg som leser. I alle fall så sier den her salongen jeg skal på at de bruker en metode som heter Hot Pot, dvs. at de bruker kun forvarmet keratin på individuelle totter, noen som vet hva de mener med det? Er det den vanlige måten å feste med keratin på eller er det en annerledes metode? Her skriver de i alle fall at denne metoden ikke ødelegger ditt eget hår. Noen som vet noe om dette, eller som i det hele tatt har noen tips for eller mot? Takker for svar !! Endret 14. juni 2011 av Chrizzy
ninuska_ Skrevet 24. juni 2011 #2 Skrevet 24. juni 2011 (endret) Jeg leste veldig mye negativt om keratinfester når jeg skulle ta extensions, men jeg bestemte meg for å forsøke allikevel mens jeg var i utlandet. Jeg hadde ingen problemer - ikke med hårbunnen, mitt eget hår eller festene! Det eneste var at første dagen føltes det veldig stramt ut - men det var ikke vondt. Kanskje limet føles som småstein hvis ikke festene er "rullet" ordentlig sammen når de settes på? Jeg tok de ut 6 mnd etter at jeg hadde satt de i. Da følte jeg at jeg måtte ta de av ettersom mitt eget hår hadde vokst og festene hadde flyttet på seg. Frisøren sa at hun aldri hadde sett håret holde seg så godt som hos meg, jeg hadde ingen floker eller vanskeligheter med å ta de ut, men jeg tok veldig godt vare på det. Jeg har veldig fint og tynt hår - og det så like fint ut når extensionsene var av. Du skal vite at det er et lite prosjekt - men jeg hadde gjort det igjen om jeg ikke hadde hatt langt hår selv nå Jeg føler at mange har hatt dårlige erfaringer på grunn av arbeidet som er utført. Frisøren som tok av mine fester, som kun holdt på med extensions, fortalte meg om mange skrekkhistorier om uerfarne frisører som prøvde å ta ut keratinfestene med vanlig kam eller som kun klippet de rett av Endret 24. juni 2011 av ninuska_
FantasDick Skrevet 25. juni 2011 #3 Skrevet 25. juni 2011 Jeg har heller ikke hatt saerlig problemer med keratinfestene mine. Foerste gangen jeg satte paa extensions hadde jeg det paa i 6 mnd, mistet litt haar, men det ble fort normalt/pent igjen. Naa har jeg extensions igjen; disse har jeg hatt i 5 mnd og jeg har ikke opplevd noen problemer denne gangen heller. Har riktignok mistet litt haar, men regner med det blir raskt ok igjen denne gangen ogsaa. De foerste nettene kan det vaere litt ubehagelig fordi det kjennes veldig "stramt" ut, ellers merker jeg ikke stort til festene. Om man er flink aa pleie haaret, boerste det, flette om natten osv. tror jeg det skal gaa helt fint med de fleste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå