Anjah Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Jeg skal altså printe ut litt bilder på fotopapir. Og til min store forskrekkelse ser det ut som om bildene har for mye gult i seg. Bilder med gress ser f.eks ganske giftige ut! Nå har jeg sitti en halvtime på dataen for å prøve å finne en funskjon som hjelper meg med å justere blekkpatronene og farge, men jeg finner ikke!! Jeg har windows 7, med nyeste officepakke. OG- Blekkpatronene ble byttet for bare ei uke siden, så disse er heeeelt fulle. Hvordan løser jeg dette? Haster litt....!
Martyr Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Kan ikke si helt sikkert hva som er feil. Om du vet skriveren skriver både gult, magenta og cyan og ikke patronene har tørket (selv om det høres slik ut). For meg høres det ut som om fargen Cyan (blå aktig) har tørket ut. Finn et bilde med blå gul og rød for å teste. Hvis noen av fargene ikke virker, så se om du har et program som renser patronene. Om du ikke har det, tatt ut patronen og rens åpningen med en q-tip dyppet i rødsprit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå