Dacota Skrevet 13. november 2003 #1 Del Skrevet 13. november 2003 Hengepupper, slafsepatter, faste, små pupper, store meloner.. Hva er best? (jeg har pærepupper) :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. november 2003 #2 Del Skrevet 13. november 2003 Vel, jeg vet hva jeg mener om mine, siden jeg vil operere de bort... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2003 #3 Del Skrevet 13. november 2003 Hm...hva slags pupper? Ikke helt fornøyd med dem, men tenker ikke så mye på dem egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. november 2003 #4 Del Skrevet 13. november 2003 Vil helst ikke ha stygge kalleord på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 13. november 2003 #5 Del Skrevet 13. november 2003 Ja hva slags pupper har jeg hmmmmm bedøm selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. november 2003 #6 Del Skrevet 14. november 2003 Vel' date=' jeg vet hva jeg mener om mine, siden jeg vil operere de bort... :evil:[/quote'] Jeg vil også operere - liker dem, men skulle ønske det ikke var så mye av dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devi Skrevet 14. november 2003 #7 Del Skrevet 14. november 2003 Alt kan ha sin sjarm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 14. november 2003 #8 Del Skrevet 14. november 2003 Tja.. For store pupper, kanskje? Ikke no særlig hengepupper doh.. Vel.. de er nå der.. Hva de er, vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZIBRA Skrevet 14. november 2003 #9 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg synes faste små pupper er penest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marina Skrevet 14. november 2003 #10 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg synes faste små pupper er penest. Det syns jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå