Gå til innhold

Gummistøvler som ikke er så smale i leggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter nye gummistøvler med bra kvalitet. Gjerne noen à la Hunter sine - de er nok for smale i skaftet til meg. Noen som kan anbefale noen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De grønne fra felleskjøpet er desidert det beste valget jeg noen gang har tatt. De har litt avrunda og myke former, slik at de er ikke så jævlig stygge og sjenerende. De har varm og god såle du kan ta ut om sommeren og sette inn om vinteren, og skaftet er ganske vidt.

Mine er litt for store for meg, men pga formen deres føles det aldri som om jeg skal falle ut av dem, eller hva jeg skal si. Ganske greie.

Skrevet

Jeg har gummistøvler fra Søs Jensen. Synes ikke de er så smale. Disse ser ikke så smale ut.

Skrevet

Hva med Le Chameau? http://www.lechameauusa.com/ladiesiris2.html

Bildet yter egentlig ikke støvelen rettferdighet, men greia er i alle fall at skaftet er ekstra stor i formen rundt leggen.

Jeg har kraftige legger, og disse passer til meg.

Skrevet

Skal mye til for at støvler er SMALE i leggen, har aldri funnet noen jeg ikke svømmer i. Tror ikke det er støvler du trenger, heller et treningskort på SATS.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mamma har ofte problemer med at alt mulig er for smalt i leggen, og hun endte opp med støvler fra Ilse Jacobsen.

Gjest Katee
Skrevet (endret)

Skal mye til for at støvler er SMALE i leggen, har aldri funnet noen jeg ikke svømmer i. Tror ikke det er støvler du trenger, heller et treningskort på SATS.

Ærlig talt, vet du i det hele tatt hvordan det er å ikke være sur og tverr?! Har ennå tilgode å lese et nøytralt eller gud forby et snilt innlegg fra deg... :klaske:

EDIT:

Til TS: Vil også anbefale Le Chameau :)

Endret av Alyah
  • Liker 6
Skrevet

Jeg har allerede masse muskler i leggene, så å fly oftere på SATS vil være en overdrivelse.

Var de tom for folkeskikk på Rema1000 i dag, din dott.

• Liker 9
Skrevet

Man kan kommentere dritt i mange tråder, men i denne tråden var det strengt tatt unødvendig. Det finnes mennesker som er naturlig kraftig bygd. Alle er visst ikke like opplyst.

• Liker 1
Skrevet

Jeg trener 3-4 ganger i uka på Sats - men hjertelig takk for forslaget! :)

Skrevet

Dere andre: skal sjekke ut merkene dere nevner :)

AnonymBruker
Skrevet

Haha, nå måtte jeg flire av deg.. Merkelig at du skryter av å trene deg ihel om dagene, og er såå fit og flott, og oppdatert på hva som gjelder, men ikke forstår at leggmuskler er noen av de lengste og største musklene en kan utvikle? Du må automatisk anta at breie legger vil si at resten av personen er dritfeit?

Mulig svømming trener skrotten din, men hjernemusklene har forfallt.

• Liker 8
Gjest Spinell
Skrevet

Problemet med støvler som slenger rundt skaftet kommer vel heller av at man ikke har vært nok i aktivitet og derfor ikke har muskler å fylle støvelskaftene med ;)

Viking slagbjørn er en skikkelig støvel med sjenerøs skaftevidde for oss som har veltrente fotballegger. Ikke verdens vakreste, men kul på sin måte. På annonsen i lenken står det at den bare finnes fra str 39, men jeg mener bestemt at jeg har hatt et par i størrelse 38 tidligere :klo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemet med støvler som slenger rundt skaftet kommer vel heller av at man ikke har vært nok i aktivitet og derfor ikke har muskler å fylle støvelskaftene med ;)

Viking slagbjørn er en skikkelig støvel med sjenerøs skaftevidde for oss som har veltrente fotballegger. Ikke verdens vakreste, men kul på sin måte. På annonsen i lenken står det at den bare finnes fra str 39, men jeg mener bestemt at jeg har hatt et par i størrelse 38 tidligere :klo:

Problemet er at ts har for vide legger for skaftet allerede.

Gjest Spinell
Skrevet

Problemet er at ts har for vide legger for skaftet allerede.

Ja?

Forsto du ikke at jeg, som så mange andre, kommenterte Benedictes uovertrufne kroppsanalyse?

AnonymBruker
Skrevet

Ey, sorry, leste litt for fort :pls:

AnonymBruker
Skrevet

Hva med Le Chameau? http://www.lechameauusa.com/ladiesiris2.html

Bildet yter egentlig ikke støvelen rettferdighet, men greia er i alle fall at skaftet er ekstra stor i formen rundt leggen.

Det står jo at omkretsen på skaftet er 38,1 cm i størrelse 7. Det kan vel ikke sies å være spesielt vidt, og passer nok ikke for tykke legger. På meg ville det mangla 8 cm, trolig mer, siden jeg hadde måttet gå ned i størrelse...

Skrevet

Det står jo at omkretsen på skaftet er 38,1 cm i størrelse 7. Det kan vel ikke sies å være spesielt vidt, og passer nok ikke for tykke legger. På meg ville det mangla 8 cm, trolig mer, siden jeg hadde måttet gå ned i størrelse...

Samme tenkte eg. Eine leggen min er godt over 40 cm på det breiaste (43 om eg ikkje hugsar feil), så dei der ville neppe passa meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...